۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

در مورد تبلیغات بیشتر بدانید!

خدمات مشاوره تبلیغات

 

تبلیغات اصولی دارد که در صورت رعایت کردن آن ها می توانید محصول یا خدمت را به مشتری هدف بشناسانید. البته در این بین شرایط نیز تعیین کننده هستند یعنی مهم است که شما تبلیغ را کجا، در چه زمانی و چگونه به مشتری ارائه دهید. یک مشاور تبلیغات، تمام این موارد را با چاشنی تجربه بررسی کرده و بهترین کمپین تبلیغاتی را برای شما طراحی خواهد کرد. تبلیغ باید در محل و زمانی که مشتری به آن نیاز دارد انجام شود و نه در جایی که حتی کوچکترین دغدغه ای برای آن وجود ندارد. در واقع این تبلیغات نیست که ارزشمند بوده و مشتری را به سمت شما می کشاند بلکه چگونه، کجا و کی تبلیغ کردن است که شما را موفق می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

بازاریابی محتوا چیست؟

وظایف مشاور بازاریابی محتوا

همه ما اگر تولید محتوا نکرده باشیم، دست کم نام بازاریابی محتوا را شنیده ایم! بازاریابی محتوا را می توان یکی از بخش های بسیار مهم در هر کسب و کاری دانست که شالوده جذب مخاطب را در روند تبلیغات بر عهده می گیرد بنابراین استفاده هوشمندانه از آن می تواند به شما در رسیدن به موفقیت کاری و سازمانی کمک کند. برای آشنایی با بازاریابی محتوا نخست باید بدانیم محتوا چیست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

ضرورت آموزش ایمیل مارکتینگ چیست؟

خدمات مشاوره ایمیل مارکتینگ در اصفهان

 

ایمیل مارکتینگ منافع زیادی برای صاحبان کسب و کارها دارد که توسط مشاور ایمیل مارکتینگ به مدیران کسب و کارها پیشنهاد می شود. از سال های دور ارسال ایمیل یکی از راه های برقراری ارتباط به شمار می آید که اخیرا به یکی از روش های تبلیغی برای کسب و کارها تبدیل شده است که اگر از آن به خوبی استفاده نشود، می تواند تاثیر معکوس داشته باشد. یکی از مسائلی که ضرورت آموزش ایمیل مارکتینگ را توجیه می کند، مزایایی است که این شیوه تبلیغ دارد در ادامه به چند دسته از این مزایا اشاره خواهیم داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مزایای حضور کسب و کارها در فضای دیجیتال

مدرس دیجیتال مارکتینگ

  • شناخت مخاطب :

گام اول در بازاریابی شناخت دقیق مشتریان، ویژگی های آنها و نیاز هایشان است. هرچه شناخت مخاطب دقیق تر باشد اجرای دیجیتال مارکتینگ با ریسک کمتری انجام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

شرکت مشاوره برندینگ چه شرکتی است؟

شرکت مشاوره برندینگ

 

عموما ایجاد یک ذهنیت مثبت از سازمان و محصولات شما در ذهن مخاطبان و مشتریان برندسازی تلقی می شود. اگر برندسازی در ایتنرنت و فضای دیجیتال انجام پذیرد دیجیتال برندینگ نامیده می شود. شرکت ها و سازمان های بسیاری به منظور توسعه کسب و کار و برندسازی محصولات و خدمات شما پا به عرصه رقابت گذاشته اند. شرکت مشاوره برندینگ از مجموعه مشاوران بازاریابی، تبلیغات، مشاور برندینگ و مشاور مدیریت تشکیل شده است که با هدف تبلیغات و برندسازی موثر به اجرای کمپین های تبلیغاتی در سازمان شما می پردازند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چرا گوگل الگوریتم سند باکس را به ابداع کرد؟

مشاور سئو در اصفهان

 

یکی دیگر از الگوریتم های گوگل، الگوریتم سند باکس ((sand box نام دارد. این الگوریتم کاربرد بسیار جالبی دارد که قطعا برای یک مشاور سئو، دانستن آن یک نیاز حتمی به شمار می آید. اگر به عنوان یک مشاور سئو، به تازگی سئو یک سایت تازه کار را بر عهده گرفته اید، بالا آمدن آن برایتان کار دشواری به نظر می رسد. شک نکنید که بالا آمدن سایت جدید به علت الگوریتم سند باکس کار دشواری است. در ادامه با یک مثال الگوریتم سند باکس را برایتان تشریح می کنیم. دانستن این الگوریتم کلید طلایی برای مشاوره سئو محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آیا دیجیتال مارکتینگ برای همه انواع کسب و کارها مفید است؟

 

بازاریابی دیجیتال فارغ از نوع کسب و کار می تواند ثمر بخش باشد. دیجیتال مارکتینگ می تواند کسب و کار شما را در ساخت تجربه رابط کاربری، شناسایی نیاز مخاطبان و ایجاد ارزش با تولید محتوای آنلاین راهنمایی کند. بازاریابی دیجیتال برای همه شرکت کار می کند اما بدین گونه نیست که نحوه پیاده سازی آن برای همه کسب و کارها یکسان باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشتریان در مرکز استراتژی های سیستم باشگاه مشتریان قرار دارند؟

سیستم باشگاه مشتریان

راه اندازی باشگاه مشتریان در سازمان ها عموما با هدف مدیریت و وفادار سازی مشتریان صورت می پذیرد. راه اندازی باشگاه مشتریان می تواند منجر به ارتباطات یکپارچه و منسجم، منظم و پیوسته با مشتریان باشد. گزارش ها نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید از نگهداری مشتری قبلی بسیار بیشتر است. اگر مشتری از خرید خود راضی باشد به شما و کسب و کارتان وفادار می شود. برای اینکه هر مشتری به عنوان سفیر شما به توصیه برندتان به دیگران بپردازد لازم است که با راه اندازی باشگاه مشتریان و اختصاص تخفیف ها و جشنواره های ویژه او را به این کار ترغیب کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

آموزش تبلیغات در اینستاگرام

 

یکی از ابزارهای مهم و مفید برای تبلیغات، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. شاید برای برخی، اینستاگرام تنها فضایی برای گذران وقت باشد اما برای صاحبان کسب و کار یک فرصت جذاب برای تبلیغات محسوب می شود. علت موثر بودن اینستاگرام در تبلیغات، تعداد کاربران بالا است زیرا روزانه افراد زیادی در اوقات فراغت خود، از اینستاگرام برای گذران وقت استفاده می کنند و فروشندگان می توانند از آن طریق محصول خود را بفروشند. البته فروش از طریق اینستاگرام چندان آسان نیست و نیازمند مطالعه ای در خصوص آموزش تبلیغات در اینستاگرام است. ما در این جا به صورت مختصر به آموزش تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

ویژگی های شخصیتی و اخلاقی یک مشاور بازاریابی

بهترین مشاور بازاریابی در اصفهان

 

مشاور بازاریابی یک متخصص با تجربه در حوزه بازاریابی و فروش است که به منظور حل مشکلات راه حل پیشنهاد می دهد. فرد مشاور تنها پیشنهادهای خود را ارئه می کند و هیچ کنترلی روی صاحب کسب و کار نخواهد داشت و در نهایت خود شخص تصمیم گیرنده خواهد بود که پیشنهاد ارائه شده اجرایی شود و یا نه.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی