مشاور سئو در اصفهان

 

یکی دیگر از الگوریتم های گوگل، الگوریتم سند باکس ((sand box نام دارد. این الگوریتم کاربرد بسیار جالبی دارد که قطعا برای یک مشاور سئو، دانستن آن یک نیاز حتمی به شمار می آید. اگر به عنوان یک مشاور سئو، به تازگی سئو یک سایت تازه کار را بر عهده گرفته اید، بالا آمدن آن برایتان کار دشواری به نظر می رسد. شک نکنید که بالا آمدن سایت جدید به علت الگوریتم سند باکس کار دشواری است. در ادامه با یک مثال الگوریتم سند باکس را برایتان تشریح می کنیم. دانستن این الگوریتم کلید طلایی برای مشاوره سئو محسوب می شود.

 

همه ما می دانیم که گوگل مدافع سر سخت حقوق مخاطبان است. پیش از آن که الگوریتم سند باکس به وجود بیاید، سایت های اسپم زیادی به وجود آمدند که مخاطبان به آن ها جذب می شدند. گوگل برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین سایت هایی الگوریتم سند باکس را برای مشاورین سئو به وجود آورد تا از آن برای تمرین در محیط امن و اعتماد سازی استفاده کنند. البته برخی سایت ها در سند باکس قرار نمی گیرند.

 

به عنوان یک مشاور سئو حق شما است که بدانید در ابتدای کار علت پیشرفت آهسته شما، الگوریتم سند باکس است یا مشکل جای دیگری است؟ برای آن که از روند مشاوره سئو سایت تحت نظارت الگوریتم گوگل سند باکس اطلاع حاصل کنید، بهتر است به ابزار سرچ کنسول سایت رفته و ترافیک ورودی سایت را چک کنید. اگر بیشترین آمار ورودی سایت شما از کلماتی به جز کلمه های کلیدی باشد می توان گفت به احتمال زیاد سایت شما در جعبه شنی گوگل قرار گرفته است.