۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مشاوره ویدئو مارکتینگ شامل چه مباحثی است؟

آموزش ویدئو مارکتینگ

 

ویدئو مارکتینگ شامل نکات و پارامتر های متعددی است. برای شروع یک کسب و کار و یا تقویت کسب و کار آغاز شده، رعایت پلتفرم ها و استراتژی های مرسوم ضروری است. اینکه آیا شما با سلیقه و نگاه کاربران آشنا هستید یا خیر، نکته مهمی است که قطعا پس از مشاوره ویدئو مارکتینگ می توان به یک جمع بندی کامل در این خصوص دست یافت.

 

آموزش ویدئو مارکتینگ دربرگیرنده موضوعات متعددی است که بر اساس آن سیلقه کاربران و نوع محتوای آموزشی تولید شده مورد بررسی قرار می گیرد. در صورتی که فضا کسب و کار انتخابی، آموزشی باشد، ارائه محتوایی قدرتمند در این رابطه جهت کسب ترافیک الزامی است.

 

مشاوره ویدئو مارکتینگ با بررسی اصول مهم در ویدئو تجاری از جمله محتوا انتخاب شده، نوع تصویر برداری و نوع صداگذاری تصویر، شرایطی متفاوت را برای نشر حداکثری ویدئو برای کاربران ایجاد می کند. آموزش ویدئو مارکتینگ قطعا فرصتی تاثیرگذار محسوب می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مدرس اینستاگرام ، دوره جامع اصول و مبانی اینستاگرام

مدرس اینستاگرام

مدرس اینستاگرام با تمامی تجربیات و اطلاعات تخصصی در حوزه کسب جایگاه های برتر در این شبکه اجتماعی، عموما به عنوان مهم ترین فرد در یک گروه به شمار می رود. اینستاگرام که یکی از بهترین و کاربردی ترین شبکه های اجتماعی به شمار می رود، امروزه تاثیرگذاری فوق العاده ای در تجارت و کسب و کارهای آنلاین نیز دارد.
 

استفاده بهینه از این شبکه اجتماعی، جزء مهم ترین ظرفیت ها و نکاتی است که باید به آن اشاره کرد. افزایش فالور یا دنبال کننده واقعی در اینستاگرام یکی از امتیازات بسیار مهمی است که می توان با در اختیار داشتن اطلاعاتی تخصصی درباره اینستاگرام شاهد آن بود.

 

بخش مهمی از اهمیت حضور مدرس اینستاگرام به منظور یادگیری متدها و الگوریتم های مهم این شبکه اجتماعی را باید در کیفیت استفاده از اینستاگرام خلاصه کرد. در بین روش های متعدد بازارایابی یا دیجیتال مارکتینگ، اینستاگرام مارکتینگ را باید به عنوان یک روش مطرح و فوق العاده موثر معرفی کرد.

 

روشی که استفاده بهینه از ظرفیت های تعریف شده در آن می تواند با امتیازات فوق العاده مهمی برای یک گروه یا تیم همراه باشد. آموزش اینستاگرام برخلاف تصور بسیاری از افراد فعال در این شبکه، کار ساده ای نیست.

 

اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی، الگوریتم های بسیار خاصی را برای موفقیت و جذب فالور داراست. الگوریتم هایی که تبعیت از آن در صورت آشنایی دقیق با آن امکانپذیر است. مدرس اینستاگرام با ارائه یک دورنما دقیق به مجموعه های مختلف، اهمیت بهره مندی از فرصت های تعریف شده در این شبکه را برای گروه های مختلف به بهترین شکل ممکن نشان می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اشتباهات رایج در راه اندازی باشگاه مشتریان

خدمات باشگاه مشتریان

 

  • هزینه نکردن برای مشتریانی با ارزش خرید پائین: برخی از صاحبان کسب و کارها تصور می کنند چون یک درصدی از مشتریان ارزش خرید زیادی برایشان نمی آفرینند هزینه کردن برای وفادار سازی آن ها کار اشتباهی تلقی می شود در حالی که هدف از راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان حتی برای چنین مشتریانی جذب و تشویق آن ها برای خرید بیشتر است.

 

  • نگرش تبلیغاتی داشتن به باشگاه: شما با راه اندازی سامانه کسب و کار خودتان در بلند مدت می توانید مشتریان جدید جذب کنید اما هدف از راه اندازی بیشتر به مشتریان فعلی باز می گردد. بنابراین این تصور که با راه اندازی باشگاه سیل عظیمی از مشتریان جدید به سوی کسب و کارتان را به کل کنار بگذارید.

علاقمندان می توانند همه جزئیات راه اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان را در سایت محمدرضا شیخ بهائی مطالعه نمایند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاور کسب و کار اینترنتی برای شما الزامی است اگر…

بهترین مشاور کسب و کار اینترنتی

 

  • سایتی دارید که در سرچ ها پائین مانده است: پیش از آن که اهمیت این مورد را با هم بررسی کنیم یک سوال می پرسیم؛ شما به عنوان مشتری و مصرف کننده وقتی به دنبال محصول یا خدمتی باشید و آن را گوگل کنید، معمولا چند تا از نتایج جست و جو را باز می کنید؟ طبیعتا هیچ گاه به صفحه ۱۰ جست و جو نمی روید تا نتیجه دلخواهتان را پیدا کنید و به نتایج صفحه اول اکتفا می کنید. طبق آمار، افراد معمولا نتایج جست و جو سایت را تا سومین نتیجه جست و جو باز می کنند؛ یعنی همان نتایجی که بدون اسکرول کردن باز می شوند. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند سایت شما به مرور زمان در نتایج جست و جو بالاتر به مخاطب نشان داده شود. بدون یک مشاور کسب و کار اینترنتی شما در صفحه ۱۰ نتایج جست و جو خواهید ماند و هیچ گاه دیده نمی شوید.
  • مشتریان آنلاین شما وفادار نیستند: گاهی اوقات علی رغم این که بهترین محصول را ارائه کرده اید و از لحاظ کیفیت و قیمت از رقبا بهتر عمل کرده اید، اما مشتریان آنلاین به شما وفادار نیستند و به راحتی رقبا را جایگزین شما می کنند. اشکال از کجاست وقتی به نظر می رسد همه چیز خوب است؟ مشاور کسب و کار اینترنتی دقیقا همین گره را از کار شما باز می کند. بررسی این که مشکل کار شما کجاست و حل آن، فقط از عهده یک مشاور کسب و کار اینترنتی ساخته است. مشاور کسب و کار اینترنتی به شما در زمینه ریشه یابی این مشکل و حل آن کمک کرده و مشتریان را به شما وفادار می سازد.
  • همه کار برای راضی نگه داشتن مشتری انجام داده اید اما بی فایده بوده است: آیا تا کنون هزینه های زیادی متحمل شدید تا مشتری را راضی نگه دارید اما نتیجه نداشته است؟ می دانید ایراد از کجاست؟ تیری در تاریکی رها کردن! وقتی دقیق نمی دانید مشتری به دنبال چه چیزی بوده و چرا ناراضی است، به هر دری می زنید تا مشکل را رفع کنید اما این دقیقا همان کاری است که نباید انجام دهید. کافی است به یک مشاور کسب و کار اینترنتی مراجعه کنید تا راه را به شما نشان دهد. با استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی، شما می توانید حرکات و اقدامات مشتریان را تحلیل کرده و راه رضایت آنان را پیدا کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

لحظه صفر حقیقت چیست؟

لحظه صفر حقیقت

 

لحظه صفر حقیقت که اولین بار توسط کمپانی گوگل مطرح شد، درست زمانی است که شما به خرید یک محصول فکر می کنید. در این هنگام شما به سراغ گوشی موبایل تان می روید و آن محصول را در گوگل سرچ می کنید. گوگل به کمک الگوریتم های خود بهترین نتایج را به شما نشان می دهد. این موقعیت سرنوشت ساز در اختیار صاحبان کسب و کار است که به طور موثر بتوانند خود را در صفحه اول گوگل به مشتریان پرزنت نمایند. لحظه صفر حقیقت مقدمه ای در فرآیند خرید یک محصول است. مشتری پس از بازدید وب سایت شما تصمیم می گیرد محصول شما را بخرد یا نه. در این زمان مشتری بسته بندی محصول، قیمت ، ظاهر، رنگ و سایر پارامترهای مدنظرش را ارزیابی می نماید. اینجاست که نرخ تبدیل مطرح می شود.


روزانه میلیون ها مشتری در لحظه صفر حقیقت از گوگل کمک می گیرند، اگر شما در فضای دیجیتال نباشید یعنی اصلا وجود ندارید.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور دیجیتال مارکتینگ

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش صادرات ، واردات و ترخیص کالا

آموزش صادرات و واردات

 

آموزش صادرات که در نوع خود دربرگیرنده مجموعه ای از نکات و تکنیک های تخصصی به منظور موفقیت در حوزه های تجاری است، امروزه توسط تیم ها و گروه های مختلفی ارائه می گردد. توجه به موقعیت های سودآور در صادرات، موجب شده تا تیم های صادراتی بیش از هر چیز دیگری، نیازمند دریافت راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی در این حوزه باشند.

 

آموزش صادرات به صورت گام به گام و حرفه ای تنها در حیطه تخصص و مهارت کارشناسان این حوزه است. آموزش هایی که در کنار جامع بودن، توجه ویژه ای به کلیه نیازها و بسترهای جامعه داشته باشند.

 

صادرات ایران و محصولات ایرانی امروزه حرف های بسیاری برای گفتن در جهان دارد. اما تبدیل یک امر بالقوه به امری بالفعل چندان ساده نیست. به همین علت نیز توجه به تمامی ساختارها و ابعاد می تواند موضوع مهمی به شمار آید.

 

صادرات از جمله راه های اصلی و حیاتی نجات از شرایط اقتصادی است. از جمله پیش فرض هایی که در حوزه دریافت تخصصی تکنیک ها و نکات آموزش صادرات باید به آن توجه کرد، بررسی توان انجام صادرات است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاور فروش در اصفهان چه مهارت هایی را دارد؟

مشاوره فروش در اصفهان

 

دانش تخصصی نسبت به محصول


یک مشاور فروش در اصفهان، متخصص و حرفه ای، به طور کامل، فروش یک محصول را درک می کند. داشتن دانش تخصصی نسبت به محصول، یک اهرم موفقیت محسوب می‌شود؛ به عبارت ساده‌تر می خواهیم بگوییم اگر شما به عنوان مشاوره فروش، محصولی را به خوبی بشناسید، موفق به فروش آن می شوید. خدمات مشاوره فروش در اصفهان با تسلط بر حوزه های شناسایی محصول می تواند استراتژی هایی را ارائه دهد که آن محصول در نظر مشتری، ایده آل و جذاب جلوه کند؛ به این ترتیب او را به خرید تشویق می کند و در نهایت، موجب سودآور بودن برنامه ‌های فروش خواهد شد. یک مشاور حرفه ای در امر فروش، ویژگی های مثبت و نقاط قوت محصولات را می ‌شناسد و همان نکات را برای مشتری پر رنگ می سازد.


مهارت های جستجوی مشتریان از راه های استراتژیکی


مشاوره فروش در اصفهان ، استراتژی هایی را تنظیم می کند که می تواند در راستای برنامه ‌ریزی دقیق، مشتریان را جستجو کند. شاید درک این جمله، اندکی پیچیده باشد؛ اما این مسئله را برای شما توضیح می دهیم:


“برخی از کارشناسان فروش، تکنیک بازاریابی تلفنی را اجرا می کنند تا مشتریان را به سمت یک محصول یا خدمات جذب نمایند. جستجوی استراتژیک موجب می ‌شود واکنش های مشتریان به درستی ارزیابی گردد. برخی دیگر برای جستجوی مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان دائمی و وفادار از ارسال کاتالوگ و بروشور استفاده می‌کنند. تکنیک‌های فروش، بسیار گسترده است و برای هر محصول، متفاوت انجام می شود.”


مهارت مذاکره و توافق بین خریدار و فروشنده


بهترین و باتجربه ترین مشاور فروش در اصفهان به شما کمک می کند تا در در راستای یک چهارچوب مشخص، به صورت حرفه ای، یک مذاکره را با خریدار داشته باشید. توافق بین خریدار و فروشنده، نیاز به یک سری اصول و قواعد دارد. در مذاکرات باید انتظارات طرف مقابل را بررسی کنید. مشاوره فروش در اصفهان به کسب و کارها می گوید که چگونه با خریدار صحبت کنند و او را به خرید کردن متمایل سازند. فن مذاکره به فروش موفق کمک می کند. همچنین مشاوره فروش به شما آموزش می دهد که چگونه از هر طریقی، ارتباط موثر و قوی با مشتری خود داشته باشید. ارتباط میان خریدار و فروشنده، یک خیابان دو طرفه است؛ از هر طرف می تواند به فروش منتهی شود؛ که در نهایت منجر به سودآور بودن کسب و کار خواهد شد.


مهارت گوش کردن


یک مشاور فروش موفق و حرفه ای، مهارت قوی در گوش دادن دارد. مهارت گوش دادن موجب می‌ شود بهتر بتوانید با مخاطب، ارتباط برقرار کنید. مشاوره فروش در اصفهان به شما آموزش می‌ دهد که با تمرکز دقیق بر رفتار مشتری و پاسخ دادن به سوالات او بتوانید احساس خوشایندی را در او ایجاد کنید و در نهایت، محصول یا خدمات خود را بفروشید. به طور کلی، تجربه ثابت کرده است که کسب و کارهایی که با مشتریان خود تعامل بهتری دارند و به آنها اطلاعات بیشتری را می‌ دهند، در نهایت، آنها را به مشتریان وفادار تبدیل می کنند. این گروه می توانند موثرتر بفروشند و به موفقیت برسند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

ویژگی های بهترین مشاور مدیریت چیست؟

هزینه مشاوره مدیریت

  • مشاور مدیریت باید هوشمند باشد

یک مشاور مدیریت در چه زمینه هایی باید بتواند کسب و کار را راهنمایی کند؟ یک مشاور مدیریت علاوه بر تحصیلات لازم در زمینه مدیریت باید فرد هوشمندی باشد تا در تلاطم بازار امروز، فرصت ها و تهدید ها را به خوبی شناسایی کرده و از آن ها در جهت تقویت نقاط قوت شرکت و کم کردن نقاط ضعف شرکت استفاده کند. حوزه های مشاوره مدیریت شامل موارد مختلفی مانند بخش بازرگانی، منابع انسانی، استراتژی های شرکت و … می شود اما شما می توانید برای جلوگیری از هزینه های ناشی از ضرر در آینده، از پکیج کامل این خدمات مشاوره مدیریت استفاده کنید.
 

  • باید بتواند مسائل را از یکدیگر تمیز دهد

در یک مرکز خدمات مشاوره مدیریت، افراد متخصصی هستند که با شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی سر و کار دارند بنابراین یکی از لازمه های مشاوره مدیریت، جدا سازی ذهنی مسائل و مشکلات شرکت های مختلف از یکدیگر است زیرا ممکن است به صورت نا خودآگاه مسائل شرکت ها در نظر مشاور مدیریت یکسان به نظر برسد در حالی که قطعا به علت شرایط خاص هر کسب و کاری راه حل های مختلفی را می طلبد.

 

  • دارای تفکر استراتژیک باشد

یکی از نکات مهمی که در انتخاب مشاور مدیریت برای شرکت لازم است به آن توجه داشته باشید، داشتن تفکر استراتژیک مشاور مدیریت است. تفکر استراتژیک در مشاور مدیریت این دید را ایجاد می کند که برای آن که به هدف های سازمانی برسیم، چه مواردی را باید مد نظر داشته باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

برای داشتن استراتژی بازاریابی محتوا موفق…

اهمیت مشاوره بازاریابی محتوا

 

داشتن یک استراتژی بازاریابی موفق مستلزم بهره گیری از خدمات مشاوره بازاریابی محتوا و اطلاع داشتن از بازاریابی محتوا است، اما کافی نیست. چند گام برای داشتن استراتژی بازاریابی موفق وجود دارد که مشاور بازاریابی محتوا باید از آن ها استفاده کند تا به یک استراتژی بازاریابی موفق برسد.

 

  • تعیین هدف: اولین کاری که در جلسات مشاوره بازاریابی محتوا انجام می شود، تعیین هدف از تولید محتوا است. تا زمانی که ندانید هدفتان از تولید محتوا چیست بهترین مشاور بازاریابی محتوا هم نمی تواند به شما کمک کند.
  • تعیین مخاطبان: همان طور که پیش از این گفته شد، شما باید بدانید برای چه کسانی تولید محتوا می کنید. تعیین مخاطب هدف با شما است اما راهنمایی در زمینه تولید محتوا، بر عهده تیم مشاوره بازاریابی محتوا خواهد بود. تا زمانی که ندانید برای چه کسی تولید محتوا می کنید نباید امیدی به موفقیت استراتژی های مشاور بازاریابی محتوایتان داشته باشید.
  • استفاده از نرم افزارهای تولید محتوا: نرم افزارهایی برای مدیریت محتوا وجود دارد که با نظر مشاور بازاریابی محتوا می توانید از آن ها استفاده کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش طراحی سایت به زبان ساده

آموزش طراحی سایت

  • یادگیری HTML : HTML یک زبان برنامه نویسی محسوب نمی شود بلکه یک زبان نشانه گذاری است که شما می توانید پاراگراف ها، جداول، تصاویر و … را به کمک آن به مرورگر بفهمانید. اما شما تنها با یادگیری HTML نمی توانید سایت خود را راه اندازی کنید چرا که هر وب سایت از مجموعه چند زبان برنامه نویسی طراحی شده است. شما با یادگیری HTML تنها می توانید تگ ها و کارکرد آنها را ببینید.
  • در گام بعدی از مراحل آموزش طراحی سایت لازم است با CSS آشنا شوید. در CSS شما با روش های مختلفی آشنا می شوید که تگ های موجود در HTML  را در استایل های متفاوت به نمایش در می آوردید. در آخر شما با یادگیری تمام استایل ها ، می توانید ظاهر سایت خود را به صورت کامل پیاده سازی کنید. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی