۱۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

مزایای حضور مشاور تبلیغات اینترنتی در کسب و کارها چیست؟

بهترین مشاور تبلیغات اینترنتی

  • حرکت در مسیر تبلیغات آنلاین کار ساده ای نیست. اگر به اصول و قوانین آن اگاه نباشیم سقوط سنگینی در انتظار ماست.
  • مشاوره تبلیغات اینترنتی نشان دهنده راهی است که برندها برای افزایش سهم بازار و معرفی محصولات خود باید طی کنند.
  • داشتن مشاور تبلیغات اینترنتی موفقیت یا عدم موفقیت شما را در کسب و کار رقم می زند.
  • برای تبلیغات در فضای مجازی باید مشخص شود چه وب سایت ها و مکان هایی برای تبلیغات خاص شما موثر هستند و چقدر زمان و هزینه لازم است که در این راه نیازمند مشاور تبلیغات اینترنتی هستید.
  • مدیران سازمان ها نیازمند آن هستند که درک درستی از تبلیغات و برندینگ داشته باشند که حرکت در این مسیر فقط با داشتن یک مشاور تبلیغات اینترنتی خوب امکان پذیر است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

وظایف مشاور سئو چیست؟

مشاوره سئو

  • مدیریت بودجه و راهنمایی در زمینه اجرای مناسب ترین برنامه سئو
  • آشنایی کامل با حوزه فعالیت کسب و کار شما، محصولات، مشتریان و رقبا
  • بهینه سازی ساختار محتوای سایت و کدنویسی ها
  • بکارگیری کلمات کلیدی در متن، تگ عکس و محتواها
  • تحلیل کلمات کلیدی هدف و اولویت بندی
  • تعیین ساختار استراتژی محتوایی و تعیین صفحات لندینگ مناسب برای کلمات کلیدی
  • بازنویسی عناوین و تگ های مهم صفحات فرود به منظور جلب توجه کاربران و افزایش نرخ کلیک
  • بهبود رابط کاربری سایت
  • بررسی خطاهای گوگل و اصلاح آنها
  • پیاده سازی تکنیک های سئو داخلی و طراحی مناسب اطلاعات تماس با ما و کال تو اکشن ها
  • تعیین مسیر کاری و هدفگذاری تولید محتوا و کسب جایگاه در گوگل
  • بررسی دلایل موفقیت رقبا
  • نظارت بر تولید محتوای کاربردی و مفید
  • تحلیل خروجی حاصل از ابزارهای مدیریتی گوگل ازجمله گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکس
  • تعیین استراتژی مناسب لینک سازی داخلی و خارجی
  • تعیین ساختار ادرس دهی صفحات و بکارگیری کلمات کلیدی در آدرس صفحه
  • تعیین KPI مناسب برای دستیابی به اهداف
  • ارائه گزارشات ماهانه از میزان بازدید و جایگاه کلمات کلیدی
  • بررسی وضعیت هاست و دامنه از نظر کیفیت و سرعت
  • مشخص کردن نقشه راه موفقیت سایت
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

ایده های موثر در آموزش فروش

آموزش فروشندگی حرفه ای

ایده پردازی موثرترین تکنیک در فروش است. از این رو کارشناسان آموزش فروش همواره ایده پردازی های موفق و تاثیرگذار را نقطه عطفی در ایجاد مسیرهای جدید برای فروش قلمداد می کنند.

تمامی آموزش های حرفه ای پیرامون حوزه فروش، به منظور رفع نواقص و همینطور بررسی نقاط ضعف ارائه می گردد. در صورتی که یک تیم یا یک مجموعه به درستی با نقاط ضعف خود آشنا شود، برطرف کردن مشکلات در کمترین زمان ممکن امکانپذیر می گردد.

افزایش توانایی و توامندی های فروش یکی دیگر از ایده هایی است که همواره متخصصین در این حوزه به فراگیری آموزش های جدید درباره آن تاکید می کنند. بررسی سوالات، ابهامات و چالش های درست و غلط در این حوزه می تواند بهترین ترفند برای کسب مهارت های موثر به منظور پیشروی در تجارت و در دست گرفتن بازارهای رقابتی به شمار آید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اهمیت آموزش استفاده از فیس بوک چیست؟

آموزش فیس بوک

آموزش فیس بوک به نگاهی به “تاثیر فیس بوک در اعتماد سازی و جذب مشتری” امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. فیس بوک از جمله بسترهای کم هزینه و رایگان برای تبلیغات گسترده و هدفمند است.

 

هم چنین باید گفت که فیس بوک می تواند مسیری از موفقیت و تجارت حرفه ای را برای گروه های مختلف ترسیم نماید. فیس بوک از جمله بسترهای فوق العاده برای نمایش اطلاعات حرفه ای و تاثیرگذار در حوزه های آموزشی، تجاری و اقتصادی است.

 

همراه شدن با بهترین ترفندها و روش های استفاده از فیس بوک در صورت دریافت اطلاعات حرفه ای و نحوه پیاده سازی این اطلاعات امکانپذیر است. دسترسی به مشتریان جدید و تبدیل بسیاری از مخاطبین ساده به مشتریان بالفعل از دیگر قابلیت هایی است که فیس بوک در اختیار گروه های تجاری قرار می دهد.

 

با نگاهی به مهم ترین امکانات فیس بوک و مقایسه این ظرفیت ها و ساختارهای قوی با بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر، قطعا می توان به یک ارزیابی و جمع بندی کلی و فوق العاده حرفه ای در این خصوص دست یافت.

 

بررسی دقیق مهم ترین اهداف آموزش فیس بوک فرصت حذف رقبا و برتری در بازارهای رقیب را برای کاربران ایجاد می کند. به اشتراک گذاشتن نمایی واقعی و دقیق از تجارت با دیگران و همینطور بررسی تمامی سازوکارهای حرفه ای در این مسیر یکی دیگر از امتیازات مهمی است که در صورت دریافت آموزش های فیس بوک می توان به آن دسترسی یافت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

ویژگی منتور صادرات حرفه ای برای موفقیت در بازارهای جهانی

منتور صادرات و واردات

کسانی که به عنوان منتور صادرات نقشی ویژه را در کنترل و مدیریت چگونگی صادرات و تجارت ایفا می کنند، دارای مشخصاتی مشترک هستند. وجود این مشخصات در منتورینگ ها، باعث تحول کسب و کار و قدم برداشتن در مسیری متفاوت می گردد.

  • تطبیق پذیری

صادرکنندگان موفق می توانند در جهان سرمایه گذاری کنند و به سرعت با تغییر محیط خود سازگار شوند. این ویژگی است که پس از بهره مندی از مشاوره های حرفه ای توسط منتور صادرات به آن دست می یابند. با مطالعه فرهنگ، نگرش و چشم انداز تجاری در بازارهای بین المللی به سادگی امکانپذیر می گردد.

  • کنجکاوی

کنجکاوی یکی دیگر از اصلی ترین و در عین حال مهم ترین ویژگی هایی است که منتور صادرات با استفاده از آن، فرصت هایی کاملا ملموس را در اختیار صادرکنندگان قرار می دهد. شناسایی نقاط ضعف و قدرت در بازارهای جهانی با استفاده از حس کنجکاوی امکانپذیر است. این امر در نهایت باعث موفقیت کسب و کار می گردد.

  • انعطاف پذیری

صادرکنندگان موفق می توانند تمرکز خود را برای تقویت روابط تجاری موثر در مقابله با موانع پیش بینی نشده و دستیابی به فرصت های جدید افزایش دهند. چرا که دریافت استراتژی های مقابله با شکست ها یا حتی موانع، از جمله موضوعاتی است که منتور صادرات به اشتراک گذاری مداوم آن با صادرکنندگان می پردازد.

  • اعتماد به نفس

برخوداری از اعتماد به نفس بالا و یا اعتماد به نفس قابل قبول، از دیگر موضوعاتی است که در عین سادگی، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. صادرکنندگان در مواجهه با دیگر شرکا تجاری خود، باید از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشند. این اصل، سند موفقیت آن ها در تجارت به شمار می رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاور CRM و آموزش سامانه ارتباط با مشتری

مشاور CRM کیست و چه وظایفی دارد؟ برخی از مدیران زمانی که با چالش‌هایی در کسب و کار خود مواجه می‌شوند نمی‎دانند برای حل آن باید از چه کسی کمک بگیرند و گاهی به علت اشتباه در تشخیص مشکل، مشاور‎های اشتباهی را انتخاب و مشاوره‌های بی نتیجه‌ای دریافت می‌کنند. به عنوان مثال فرض کنید مدیر در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان خود دچار مشکل شده است؛ در چنین شرایطی مدیر فرضی با یک شرکت ارائه دهنده خدمات CRM تماس گرفته و درخواست مشاوره می‌کند در حالی که حل این مشکل تنها به دستان توانمند یک مشاور CRM امکان پذیر است.

نیاز به یادآوری نیست که چه میزان هزینه و بودجه شرکت بر سر یک مشاوره اشتباه به هدر می‌رود. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید بهتر است با کسی که می‌تواند در حوزه CRM به شما مشاوره دهد مشورت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

شناسایی مشخصات بازار هدف در صادرات فرش

مشاور صادرات فرش

یک برنامه بازاریابی حرفه ای از پارامترهای مختلفی تشکیل شده است. صادرکننده فرش با ایجاد این برنامه مکمل و کاملا جامع توانمندی بالایی را در ایجاد مسیری هدفمند و سودآور خواهد داشت.

شناسایی مشخصه های مشترک یا منحربه فرد در بازارهای هدف، اصلی ترین موضوعی است که می توان به آن اشاره کرد. بررسی و آنالیز سایر رقبا در حوزه صادرات فرش و همینطور بررسی استراتژی های به کارگرفته شده توسط آن ها، از جمله موارد دیگری است که می توان به آن اشاره کرد.

ایجاد روابطی حرفه ای و قدرتمند در بسترهای مختلف از جمله موضوعاتی است که در نهایت منجر به در دست گرفتن بازارهای خارجی خواهد شد. پیگیری مطالبات با استفاده از بهترین ظرفیت های بازاریابی صادرات، نکته ای است که باید به آن اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

لزوم دریافت مشاوره کسب و کار اینترنتی چیست؟

بهترین مشاور کسب و کار اینترنتی

  • سایتی دارید که در سرچ ها پائین مانده است: پیش از آن که اهمیت این مورد را با هم بررسی کنیم یک سوال می پرسیم؛ شما به عنوان مشتری و مصرف کننده وقتی به دنبال محصول یا خدمتی باشید و آن را گوگل کنید، معمولا چند تا از نتایج جست و جو را باز می کنید؟ طبیعتا هیچ گاه به صفحه ۱۰ جست و جو نمی روید تا نتیجه دلخواهتان را پیدا کنید و به نتایج صفحه اول اکتفا می کنید. طبق آمار، افراد معمولا نتایج جست و جو سایت را تا سومین نتیجه جست و جو باز می کنند؛ یعنی همان نتایجی که بدون اسکرول کردن باز می شوند. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند سایت شما به مرور زمان در نتایج جست و جو بالاتر به مخاطب نشان داده شود. بدون یک مشاور کسب و کار اینترنتی شما در صفحه ۱۰ نتایج جست و جو خواهید ماند و هیچ گاه دیده نمی شوید.
  • مشتریان آنلاین شما وفادار نیستند: گاهی اوقات علی رغم این که بهترین محصول را ارائه کرده اید و از لحاظ کیفیت و قیمت از رقبا بهتر عمل کرده اید، اما مشتریان آنلاین به شما وفادار نیستند و به راحتی رقبا را جایگزین شما می کنند. اشکال از کجاست وقتی به نظر می رسد همه چیز خوب است؟ مشاور کسب و کار اینترنتی دقیقا همین گره را از کار شما باز می کند. بررسی این که مشکل کار شما کجاست و حل آن، فقط از عهده یک مشاور کسب و کار اینترنتی ساخته است. مشاور کسب و کار اینترنتی به شما در زمینه ریشه یابی این مشکل و حل آن کمک کرده و مشتریان را به شما وفادار می سازد.
  • همه کار برای راضی نگه داشتن مشتری انجام داده اید اما بی فایده بوده است: آیا تا کنون هزینه های زیادی متحمل شدید تا مشتری را راضی نگه دارید اما نتیجه نداشته است؟ می دانید ایراد از کجاست؟ تیری در تاریکی رها کردن! وقتی دقیق نمی دانید مشتری به دنبال چه چیزی بوده و چرا ناراضی است، به هر دری می زنید تا مشکل را رفع کنید اما این دقیقا همان کاری است که نباید انجام دهید. کافی است به یک مشاور کسب و کار اینترنتی مراجعه کنید تا راه را به شما نشان دهد. با استفاده از خدمات مشاوره کسب و کار اینترنتی، شما می توانید حرکات و اقدامات مشتریان را تحلیل کرده و راه رضایت آنان را پیدا کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش تبلیغات جامع

آموزش تبلیغات مجازی

آموزش تبلیغات جامع و کم هزینه توسط گروه ها و کارشناسان بر اساس استراتژی های هدفمند و راهبردی ارائه می گردد. همراه کردن مخاطب تبلیغات با درگیر شدن احساسات و عواطف از کلیدی ترین استراتژی های بازاریابی “بازاریابی موفق” به شمار می رود.

به طور کلی باید گفت که موفقیت یا شکست هر یک از پروژه ها یا مجموعه های تجاری در گرو تبلیغات حرفه ای و موثر است. در غیر این صورت نمی توان شاهد یک بازخورد ایده آل در حوزه تبلیغات بود.

در میان تکنیک های موثر بازاریابی، استفاده از روش های ویروسی و فراگیر اهمیت ویژه ای دارد. بازاریابی لفظی یا رو در رو از جمله انواع روش های تبلیغاتی است که تکیه بر آن می توان مسیر یک تجارت را به صورت کلی تغییر دهد.

توجه به این نکات که آموزش تبلیغات توسط چه گروه یا فردی و با چه منظوری ارائه می گردد، اهمیت دارد. در صورتی که آموزش های ارائه شده بتوانند در بین آموزش های حرفه ای و موفق قرار گیرند، آینده درخشان خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اهمیت توجه به ویدئو مارکتینگ در 2021

آموزش ویدئو مارکتینگ

آموزش ویدئو مارکتینگ شامل دایره ای گسترده از نکات و پلتفرم هایی است که بهره مندی از آن می تواند باعث موفقیت قطعی یک مجموعه شود. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، تولید و نشر ویدئو یک امر اختیاری به شمار نمی آید. تولید ویدئو باکیفیت بالا یک موضوع کاملا جدی برای حضور در بین رقبا و افزایش بازخورد های قطعی در حوزه کسب و کار است. موفقیت در تجارت و کسب و کار های آنلاین، جنبه های مختلفی دارد که ویدئو مارکتینگ را باید به عنوان یکی از جنبه های کاملا تاثیرگذار در این حوزه معرفی نمود.

 

انجام برنامه ریزی های مختلف جهت قرارگرفتن در مسیر استراتژی های کسب و کار تا پیش از انتخاب موضوع ویدئو و اقدام به ضبط آن تاثیرگذار نخواهد بود. آموزش ویدئو مارکتینگ جزء متداول ترین روش های به کارگیری استراتژی های هدفمند در معرفی برند های تجاری است. کارشناسان در حوزه ارتباطات بر این عقیده پافشار می کنند که تا پایان سال ۲۰۲۰ بیش از ۸۵ درصد از ترافیک مصرفی کاربران اینترنت، به بازدید از ویدئو های تجاری اختصاص می یابد. این موضوع حتی در روزمره به جهت مشاهده فیلم های آنلاین نیز قابل لمس است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی