۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

باشگاه مشتریان، بازاریابی رابطه مند

سیستم باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان به عنوان یک واحد ارتباطاتی میان افراد و سازمان ها تعریف می شود. هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آن ها است. مشتریان قدیمی نسبت به مشتریان جدید سودآورتر هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

نکات مهم برای استفاده از خدمات مشاوره تبلیغات در اصفهان

خدمات مشاوره تبلیغات در اصفهان

 

تبلیغات برای هر کسب و کاری ضروری است. برای اینکه شرکت ها، محصولات و خدمات خود را معرفی کنند، به تبلیغات گسترده در قالب های متفاوت نیاز دارند؛ بنابراین انتظار می ‌رود سرمایه کافی را برای تبلیغات اختصاص دهند. بهترین مشاوره تبلیغات در اصفهان برنامه ای را ترتیب می ‌دهد تا با مدیریت بهتر، هزینه های اولیه برای تبلیغات، تمام مشتریان بتوانند از خدمات تبلیغات استفاده کنند. هر چقدر هم که فعالیت یک شرکت محدود باشد، برای معرفی شدن به مخاطبان، نیاز به تبلیغات دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مهم ترین فاکتورهای ساخت فرم Opt-In به منظور افزایش نرخ تبدیل

مشاوره ایمیل مارکتینگ

 

  • عنوان جذاب : برای فرم عنوان جذابی انتخاب کنید که بتواند ارزش افزوده ایجاد شده برای مخاطب را به صورت واضح توصیف کند.
  • توضیحات تکمیلی : توضیح کوتاه و واضحی در خصوص فرم داشته باشید. به منظور جذابیت بصری متن مورد نظر ر ا بولد کنید.
  • تصویر جذاب : تصویری از سرنخ و حضور شخصی در تصویر که در حال استفاده از سرنخ است می تواند نرخ تبدیل را بالا ببرد.
  • کم بودن فیلدها : برای تکمیل فرم عضویت و ثبت نام هرچه فیلدهای بیشتری برای درج اطلاعات کاربر داشته باشید نرخ تبدیل کاهش و نرخ انصراف افزایش می یابد.
  • متن و رنگ دکمه اشتراک : برای دکمه اشتراک از رنگ و عبارتی جذاب انتخاب کنید تا چشم بازدید کننده را به خود جذب نماید.
  • دکمه اشتراک gmail : با استفاده از این امکان اگر جیمیل کاربر روی سیستم باز باشد دیگر نیازی به وارد کردن ادرس ایمیل نیست و این کار به صورت خودکار انجام می شود.

 


فرم Opt-In را در کجای وب سایت قرار دهیم تا بالاترین نرخ مشارکت و تبدیل را داشته باشیم؟
 

  • هدر یا فوتر شناور : هدر یا فوتر شناور یکی از روش های جذاب در جلب توجه مخاطبان است که می توان در کمپین های ایمیل مارکتینگ از آنها استفاده نمود.
  • گزینه اشتراک : در قسمت درج اطلاعات برای خرید آنلاین از سایت می توانید دکمه ای برای عضویت در خبرنامه قرار دهید.
  • پاپ آپ ورود : چند لحظه پس از ورود کاربر فرم Opt-In برای کاربر نمایش داده می شود.
  • سایدبار : حاشیه کناری سایت یکی از محبوب ترین نقاط سایت برای درج فرم Opt-In است که در سایت های فارسی زبان معمولا در سمت چپ قرار می گیرد.
  • تماس با ما : مخاطبی که به صفحه تماس با ما سایت شما رسیده است قطعا جذابیتی درمحصولات و خدمات سازمان شما مشاهده کرده است پس هم اکنون برای دریافت ایمیل او اقدام کنید. پیشنهاد می شود فرم Opt-In را در این صفحه از سایت خود قرار دهید.
  • پاپ آپ خروج : آمار نشان می دهد فعال شدن پاپ آپ هنگام خروج کاربر از سایت می تواند افراد بیشتری را به ثبت ایمیل در خبرنامه و لیست مشتریان شما ترغیب کند. این پاپ آپ به دلیل اینکه مانع از بازدید سایت هنگام استفاده نمی شود از محبوبیت بیشتری در بین افراد برخوردار است. در زمان خروج مخاطب اطلاعات مورد نیاز در مورد کسب و کار شما را بدست آورده و در انتها می تواند تصمیم بگیرید که جزو لیست مشتریان شما قرار بگیرد یا نه.

 

محمدرضا شیخ بهائی | مشاور ایمیل مارکتینگ در اصفهان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره صادرات به عراق و تجزیه تحلیل رقبا

مشاوره صادرات به عراق

یکی از موضوعات مهم در جلسات مشاوره صادرات به عراق، بررسی رقبایی است که در کنار کشور ایران، کالاهای خود را به عراق صادر می کنند. مشاوره صادرات بسیار اهمیت دارد، چرا که به شرکت‌های صادرکننده می‌آموزد کالاها و محصولات خود را چگونه به بازارهای هدف ارائه کنند تا بتوانند در نگاه اول، نظر مخاطب و مشتریان را جلب کنند. فردی که مشاور صادرات است، پیشنهادهایی را به شرکت ها می دهد تا بتوانند تصمیم گیری صحیح انجام دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چگونه یک سایت شرکتی طراحی کنیم؟ | محمدرضا شیخ بهائی

مشاور طراحی سایت شرکتی

 

در این جا به صورت مختصر شما را با مهمترین ویژگی سایت شرکتی آشنا می کنیم. به طور کلی مهم ترین ویژگی که یک سایت شرکتی باید داشته باشد، استاندارد بودن آن است که خود از فاکتورهای متعددی تشکیل شده است. در ادامه به چند ویژگی که یک سایت شرکتی استاندارد باید داشته باشد، اشاره ای خواهیم داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره سئو در اصفهان | محمدرضا شیخ بهائی

مشاور سئو در اصفهان

 

زمانی که مدیر یک وب سایت یا صاحبان کسب و کارهای آنلاین به دنبال خدمات ارتقای جایگاه وب سایت هستند، با واژه ای به نام سئو روبرو می ‌شوند. سئو به معنای ساده، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر است. اگر از خدمات مشاوره سئو در اصفهان استفاده می کنید، در حال ارتقای جایگاه وب سایت خود هستید. شما خدماتی را دریافت می کنید که قرار است به پشتوانه آنها، وب سایتتان به زودی به موتور جستجوگر گوگل شناسانده شود و خیلی سریع رتبه بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

ما چگونه کسب و کار شما را متحول خواهیم کرد؟ | بهترین مشاور بازاریابی

مشاور بازاریابی

فاز اول: ارزیابی و تحلیل وضعیت موجود و انجام تحقیقات
 

  • شناخت سازمان، بررسی سوابق و فعالیت های بازاریابی، ارزیابی منابع و پتانسیل ها
  • طراحی مدل های بازاریابی، انجام تحقیقات بازار و آموزش تیم بازاریابی و فروش سازمان
  • آشنایی با کلیه محصولات و خدمات، ویژگی ها و مزیت های آنها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

گام به گام اجرای ایمیل مارکتینگ | شیخ بهائی

مشاور ایمیل مارکتینگ

  • داشتن استراتژی مناسب

 

اگر در فرآیند ایمیل مارکتینگ استراتژی درستی نداشته باشید در دریای ایمیل های صندوق دریافت مشتری تان غرق می شوید. هر نفر روزانه به طور متوسط ۱۲۱ ایمیل دریافت می کند. این آمار نشان می دهد اگر استراتژی مناسب برای متمایز سازی خود نسبت به رقبا نداشته در سیل ایمیل های مشتریان گم می شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

خدمات مشاوره برندینگ و تبلیغات شامل چیست؟

مشاور برندینگ

 

خدمات مشاوره برندینگ شامل هدف گذاری تبلیغاتی، بودجه بندی تبلیغات، طراحی کمپین، ارزیابی تبلیغات و انتخاب کانال تبلیغاتی می شود. اگر میخواهید به صورت هدفمند و منظم در کسب و کار و شهرت برند تجاری خود موفق باشید با مشاور برندینگ خبره مشورت نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

با استفاده از باشگاه مشتریان هزینه های سازمان خود را کاهش دهید!

راه اندازی باشگاه مشتریان

 

می توان گفت راه اندازی باشگاه مشتریان یک سرمایه گذاری سودآور است. هزینه نگهداری یک مشتری وفادار ۵ برابر کمتر از هزینه جذب یک مشتری جدید است و مشتریان وفادار تا ۲۰ درصد بیشتر از سایر مشتریان از شما خرید می‌کنند. قانون ۲۰-۸۰ را بخاطر داشته باشید که می‌گوید: ۸۰ درصد فروش شما توسط ۲۰ درصد از مشتریانتان انجام می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی