بهترین مشاور سرمایه گذاری

فرض کنید شما یک بازنشسته ۶۵ ساله هستید که به تازگی یک مشاور سرمایه گذاری برای مدیریت وجوه بازنشستگی خود استخدام کرده اید. مشاوری که شما انتخاب کردید برای پایبندی نزدیک وی به بهترین روش های صنعت مدیریت سرمایه گذاری پیشنهاد شد. شما اخیراً خانه خود را کوچک کرده و یک میلیون دلار پس انداز بازنشستگی در اختیار دارید. شما تجربه سرمایه گذاری دارید و از خرید سهام های ریسک زا راحت هستید. با این حال، با توجه به سن و تحمل ریسک، شما بیشتر علاقه مند به حفظ اصل و اطمینان از داشتن پول کافی برای تأمین هزینه های زندگی خود برای ۲۰ سال یا بیشتر هستید.

در اولین جلسه، مشاور سرمایه گذاری با پرسیدن یک سری سوالات از شما شروع به درک برای کامل برنامه های بازنشستگی، شرایط مالی، تحمل ریسک، اهداف سرمایه گذاری و سایر عوامل مرتبط با ارزیابی نیازهای شما کرده است.

وی ساختار جبران خسارت خود (مخلوطی از هزینه های مسطح و هزینه های عملکرد) را با دقت توضیح داد و به اقدامات انجام شده برای به حداقل رساندن تعارض منافع واقعی یا قابل درک پرداخت. وی توضیح داد که به عنوان بخشی از روند پردازش، اختیار حساب های سرمایه گذاری شما را بدست خواهد آورد و مسئولیت امانت داری در قبال شما به عنوان مشتری خود خواهد داشت. سرانجام، او شما را به سمت منابعی هدایت کرد که می توانید وضعیت ثبت نام وی را تأیید و کنترل کنید. پس از پاسخ کامل به سوالات شما، مشاور شما استراتژی های مختلف بالقوه سرمایه گذاری را پیشنهاد داده است که با توجه به بودجه و انتظارات شما، به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند. پس از بحث دقیق، شما در مورد یک روش عملی توافق کردید و روند در حال انجام را تکمیل کردید.