۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

آموزش برندینگ و اصول برندسازی

آموزش برندینگ

 

آموزش برندینگ مجموعه آموزش هایی است که حول محور ساخت یک برند تجاری ارائه می گردد. در بین مراحل ساخت یک برند زیرسازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. حتی باید گفت که رعایت مجموعه ای از نکات در ساخت یک برند اهمیت ویژه ای دارد.

هم چنین آموزش های حرفه ای برندینگ شامل ارزیابی برند و موضوعاتی است که در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. بازاریابی با نام شخصی یا اختصاصی (نام تجاری) اصلی ترین فاکتور در موفقیت به شمار می رود.

برند سازی از پایه اصلی تجارت یک مجموعه به شمار می رود. تنها در صورت انتخاب یک استراتژی موثر در برندسازی می توان با نتیجه ای مورد قبول مواجه شد. هر یک از رهبران و کارشناسان برندسازی در جهان، عقیده متفاوتی در خصوص رشد برند و همینطور سبک انتخاب یک برند دارند.

اما نقطه مشترک عقاید تمامی کارشناسان این است که انتخاب یک برند باید به حرفه ای تر شدن مجموعه کمک کند. در غیر این صورت آن برند ارزش و جایگاهی نخواهد داشت. تمایز یک محصول یا خدمات با دیگر محصولات، نقطه عطفی در تعریف برندینگ به شمار می رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاور دیجیتال مارکتینگ چگونه به شما کمک می کند؟

مشاور موبایل مارکتینگ

  • بازار هدف را به شما نشان می دهد!

اولین و مهم ترین وظیفه مشاور دیجیتال مارکتینگ، بررسی و ارزیابی کسب وکار ، تعیین اهداف و مشخص نمودن بازار هدف است. شناسایی بازار هدف اولین گام در مسیر موفقیت کسب و کارها است. شما با استخدام مشاور دیجیتال مارکتینگ خبره می توانید بازار هدف تان را به خوبی شناسایی و نشانه گیری کنید.

  • مدیریت فعالیت ها

لازمه موفقیت در هر کسب و کار داشتن برنامه ریزی یکپارچه و هماهنگ با اهداف سازمانی است. مشاور دیجیتال مارکتینگ تمام فعالیت های بازاریابی شما را برنامه ریزی و مدیریت می کند تا تمامی کارها طبق برنامه درستی انجام شود.

  • ارزیابی روش های بازاریابی دیجیتال

گاهی ممکن است سازمان از روش نادرستی و غیر بهینه ای برای بازاریابی استفاده نماید. در این شرایط وظیفه مشاور دیجیتال مارکتینگ آن است که با تجربه و مهارتش اشتباه پیش آمده را به صورت موثری هدایت نماید. از این رو سازمان ها فارغ از نوع فعالیت و اندازه سازمان به مشاور دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارند تا راه رسیدن به اهداف را به درستی تشخیص داده و کمتر دچار خطا و اشتباه شوند.

  • آینده کسب و کارتان را پیش بینی می کند!

مشاور دیجیتال مارکتینگ با بهره گیری از دانش و تخصصی که دارد بهترین ابزار بازاریابی دیجیتال و کانال های جذب مشتری را به شما معرفی می کند. یک مشاور خوب تیم بازاریابی دیجیتال سازمان را به گونه ای هدایت می کند که آینده روشنی برای کسب و کار رقم بخورد و کسب و کار به موفقیت دست یابد.

  • جذب مشتری

شما زمانی می توانید موفق باشید که مشتریان زیادی داشته باشید، از این رو مشاور دیجیتال مارکتینگ از بهترین استراتژی ها و مهارت های ارتباطی در جذب مشتریان بهره می گیرد.

  • ایجاد ساختار

برای تغییرات در کسب و کارتان گاهی لازم است نیروی جدید و بیشتری استخدام نمایید. مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما را در جذب نیروی متخصص و ایجاد ساختار درست و منطقی برای فعالیت های بازاریابی دیجیتال راهنمایی می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مزایا مشاوره تجارت الکترونیک چیست؟

بهترین مشاور تجارت الکترونیک

 

مسیر تجارت الکترونیک مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر، تنها بر اساس نیاز و نظر مصرف کننده و مشتری برنامه ریزی و هدایت می شود. در این مسیر، بهره مندی از مشاوره های حرفه ای و تخصصی نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف یک تیم یا گروه خواهد داشت.

 

مشاوره تجارت الکترونیک شامل یک حوزه یا یک مورد محدود نمی شود و موارد مختلفی را در بر می گیرد. بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در مسیر تجارت به سبک الکترونیک، امکان گسترش کسب و کارها و هدایت یک کسب و کار به سمت موفقیت را فراهم می کند.

 

مشاور تجارت الکترونیک تمامی تکنیک ها و ترفندهای لازم برای افزایش ارتباط با مشتریان به نحو مطلوب را در اختیار تیم قرار می دهد. بهره مندی از این تکنیک ها، تضمین کننده آینده روشن تیم و همینطور در دست گرفتن بازارهای رقابتی است.
 

حفظ مشتری در عین جذب مشتریان جدید صرفا با دریافت مشاوره تجارت الکترونیک امکانپذیر می گردد. برخلاف بسیاری از روش های بازاریابی سنتی، امروزه تنها روش های جدید و به روز می توانند تضمین کننده دوام گروه در بین مجموعه ای از تیم های قدرتمند باشند.

 

مشاوره تجارت الکترونیک با تشخیص بهترین راه برای معرفی محصولات یا خدمات به مختاطبین، مسیری کاملا امن و مطمئن را در این حوزه ترسیم می کند. یکی دیگر از مهم ترین مزایا بهره مندی از مشاوره های تخصصی در حوزه تجارت الکترونیک، یادگیری فرآیند شخصی سازی برندها است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

تاکتیک های مهم دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ مجموعه ای از آموزش های تاکتیکی در این حوزه است. آموزش تاکتیک های بسیار مهمی که بهره مندی از آن در نوع خود آینده تیم یا گروه را به شکلی منطقی و قطعی تضمین می کند.

 

در صورت استفاده از ابزارهایی مانند سایت به عنوان یک جریان وسیع از داده ها، دارایی ها و اطلاعات، نحوه عملکرد در آن موضوعی است که باعث تمایز یک گروه با سایر رقبا می شود. دریافت ترافیک غیر پولی یا ارگانیک و همینطور بهینه سازی سایت جزء تکنیک های بسیار مهم و موثری است که آموزش دیجیتال مارکتینگ بر اساس آن طراحی می گردد.

 

یکی از زیرمجموعه های مهم و تاثیرگذار در آموزش دیجیتال مارکتینگ، محور بازاریابی محتوایی است. بازاریابی محتوا می تواند مسیری فوق العاده را برای کسب و کارهای آنلاین جهت افزایش ترافیک سایت و جذب مشتریانی جدید و وفادار ترسیم نماید.

 

کمپانی های تجاری بزرگ در جهان همواره رقبا خود را زیر نظر دارند. آنالیز رقبا و نحوه عملکرد آن ها می تواند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر نحوه عملکرد یک مجموعه تاثیرگذار باشد. اما باید به این نکته اشاره کرد که موفقیت در گرو جذب تغییرات مثبت و موثر است.

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ امروزه به یک آموزش حرفه ای و ضروری تبدیل شده است. جلب اعتماد مشتریان یا مصرف کنندگان در صورت استفاده بهینه از زیرساخت های دیجیتال مارکتینگ موضوعی است که توجه به آن امروزه اهمیت ویژه ای یافته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

نحوه امتیازگیری در نرم افزار باشگاه مشتریان

اجرای باشگاه مشتریان

 

نرم افزار باشگاه مشتریان نرم افزاری است که به صورت خودکار به مشتریان شما امتیاز می دهد. این نرم افزار باید در امتیاز دهی به مشتری کمترین وقت را از شما و اپراتورتان بگیرد زیرا اگر این نرم افزار طی یک پروسه طولانی مشتریان را دسته بندی و امتیاز دهی کند این امر مشتریان را کلافه کرده و ترجیح می دهند پیگیر نباشند. در سیستم امتیاز دهی شما تعیین می کنید که به عنوان مثال بعد از هر ۷ خرید و نظر گذاری برای کالا یا خدمات، ۱۰ امتیاز به مشتری تعلق بگیرد تا در خرید بعدی ۱۰ درصد تخفیف داشته باشد.

 

با طراحی این سامانه شما در واقع اقدام به برقراری رابطه بلند مدت عاطفی با مشتریانتان می کنید. برای آن که تصور بهتری از باشگاه داشته باشید بهتر است به طراحی آن به عنوان یک حلقه ارتباطی نگاه کنید. یکی از مزایای طراحی باشگاه مشتریان رسیدن به شناخت علایق و سلیقه مشتریان است که طبیعتا شما را به آن ها نزدیک خواهد کرد. شما با طراحی این سامانه می توانید ساختاری از تقاضا مشتریانتان ترسیم کرده و در جهت خدمت رسانی بهتر به ایشان به کار بگیرید. ابزارهای زیادی در طراحی سامانه مد نظر است (موبایل _ سایت _ تبلت _ پیام کوتاه و …) که شما باید یک یا چند تا از آن ها را انتخاب کرده و با آن کار کنید.

 

مراحل طراحی باشگاه مشتریان

  • طرح ریزی سناریو: مشخص کردن مزایایی که در طراحی باشگاه نصیب دو طرف می شود.
  • انتخاب ابزار مناسب: انتخاب ابزار مناسب می تواند باعث سود شما شود.
  • تعیین اهداف: اهدافتان را بسته به کسب و کارتان تعیین کنید.
  • اجرا: آن چه تا کنون در مورد آن تصمیم گیری کرده اید را به مرحله اجرا برسانید.
  • توسعه: مهم است که بعد از راه اندازی هر روز مطابق با نیازهای کاربر آن را به روز کنید.
  • مدیریت صحیح سامانه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره کسب و کار اینترنتی و استارتاپ

خدمات مشاوره کسب و کار در اصفهان

 

آیا می خواهید ایده را به عنوان کسب و کار خود شروع کنید اما نمی دانید چگونه باید شروع کنید؟ از هزینه های شکست می ترسید؟ در شرایط کنونی ریسک شروع کردن یک کسب و کار بدون حضور مشاور کسب و کار اینترنتی آن قدر زیاد است که هیچ گاه به هیچ فردی توصیه نمی کنیم. شاید تصور کنید هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی برای شروع کار یک هزینه اضافی محسوب می شود در حالی که این طور نیست و این هزینه، هزینه های شکست شما را کاهش می دهد. ایده ای که دارید را با یک مشاور کسب و کار اینترنتی خبره مطرح کنید تا شما را در گام برداشتن در راه درست راهنمایی کند.

 

اعتماد را با مشاوره کسب و کار اینترنتی بخرید!


کسب و کار های اینترنتی علی رغم جذابیت و پر سود بودن، دارای چالش هایی نیز هستند. یکی از این چالش ها گرفتن ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک است. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند که نماد اعتماد الکترونیک را به سادگی کسب کنید و کسب و کار شما در فضای آنلاین به رسمیت شناخته شود.
 

مشاور کسب و کار اینترنتی رایگان


برخی از مشاورین جهت بررسی ابتدایی کسب و کار شما، مشاور کسب و کار اینترنتی رایگان ارائه می دهند. این مشاوره معمولا به شکل بررسی کسب و کار صورت می گیرد که اگر رایگان نباشد، هزینه زیادی هم برای شما در بر نخواهد داشت.

 

مشاور کسب و کار اینترنتی برای کسب و کار های خانگی


اخیرا کسب و کار های خانگی به سرعت رشد کرده اند و نمی توان آن ها را نادیده گرفت. چنین کسب و کار هایی اگر چه در مقیاس کوچک شروع شده اند اما می توانند با کمک مشاوره کسب و کار اینترنتی گسترش یافته و محدودیت های زمانی و مکانی را زیر پا بگذارند.


 

تعرفه مشاوره کسب و کار اینترنتی


تعرفه مشاوره کسب و کار اینترنتی بسته به خدماتی که شما مد نظر دارید متفاوت است. مدت زمان همکاری مشاور کسب و کار اینترنتی با شما چقدر است؟ تیم مشاوره کسب و کار اینترنتی شامل چه کسانی است؟ سابقه فعالیت مشاوره کسب و کار اینترنتی شما چقدر است؟ این موارد هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی را مشخص می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

برای داشتن استراتژی بازاریابی محتوا موفق چه کنیم؟

اهمیت مشاوره بازاریابی محتوا

 

داشتن یک استراتژی بازاریابی موفق مستلزم بهره گیری از خدمات مشاوره بازاریابی محتوا و اطلاع داشتن از بازاریابی محتوا است، اما کافی نیست. چند گام برای داشتن استراتژی بازاریابی موفق وجود دارد که مشاور بازاریابی محتوا باید از آن ها استفاده کند تا به یک استراتژی بازاریابی موفق برسد.

 

  • تعیین هدف: اولین کاری که در جلسات مشاوره بازاریابی محتوا انجام می شود، تعیین هدف از تولید محتوا است. تا زمانی که ندانید هدفتان از تولید محتوا چیست بهترین مشاور بازاریابی محتوا هم نمی تواند به شما کمک کند.
  •  
  • تعیین مخاطبان: همان طور که پیش از این گفته شد، شما باید بدانید برای چه کسانی تولید محتوا می کنید. تعیین مخاطب هدف با شما است اما راهنمایی در زمینه تولید محتوا، بر عهده تیم مشاوره بازاریابی محتوا خواهد بود. تا زمانی که ندانید برای چه کسی تولید محتوا می کنید نباید امیدی به موفقیت استراتژی های مشاور بازاریابی محتوایتان داشته باشید.
  •  
  • استفاده از نرم افزارهای تولید محتوا: نرم افزارهایی برای مدیریت محتوا وجود دارد که با نظر مشاور بازاریابی محتوا می توانید از آن ها استفاده کنید.
  •  
  • از تیم کامل و تخصصی مشاوره بازاریابی محتوا کمک بگیرید: مشاور بازاریابی محتوا باید نماینده یک تیم تخصصی از مشاوره بازاریابی محتوا باشد. در تیم تولید محتوا در واقع تخصص های مختلفی مانند کارشناس سئو، برنامه نویس، کارشناس شبکه های اجتماعی و … وجود دارد که مکمل یکدیگر بوده و به کمک هم یک تیم متخصص مشاوره بازاریابی محتوا را تشکیل می دهند.
  •  
  • از محتواهای جذاب استفاده کنید: محتوا در بازاریابی محتوا لزوما محدود به مطالب نوشتاری نمی شود بلکه مطالب دیداری و شنیداری را نیز در بر می گیرد. بنابراین پیش از هر چیزی تعیین کنید که چه محتوایی می خواهید تولید کنید. بهتر است در این زمینه دست مشاور بازاریابی محتوا را باز بگذارید تا ایشان به صلاح دید خودشان یک یا چند تا از انواع محتواها را که بیشتر به دیده شدن کسب و کار شما کمک می کند را انتخاب کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

الگوریتم گوگل سند باکس گوگل چیست؟

آموزش الگوریتم های سئو

 

یکی دیگر از الگوریتم های گوگل، الگوریتم سند باکس sand box نام دارد. این الگوریتم کاربرد بسیار جالبی دارد که قطعا برای یک مشاور سئو، دانستن آن یک نیاز حتمی به شمار می آید. اگر به عنوان یک مشاور سئو، به تازگی سئو یک سایت تازه کار را بر عهده گرفته اید، بالا آمدن آن برایتان کار دشواری به نظر می رسد. شک نکنید که بالا آمدن سایت جدید به علت الگوریتم سند باکس کار دشواری است. در ادامه با یک مثال الگوریتم سند باکس را برایتان تشریح می کنیم. دانستن این الگوریتم کلید طلایی برای مشاوره سئو محسوب می شود.


کارکرد الگوریتم گوگل سند باکس

 

زمانی که دوست جدیدی به گروه دوستی شما اضافه می شود، آیا به راحتی تمام راز های خودتان را به ایشان می گوئید؟ قطعا خیر! اعتماد کردن به یک تازه وارد کار دشواری است. گوگل نیز همین طور عمل می کند. زمانی که یک سایت به تازگی وارد گوگل می شود، ابتدا در سند باکس گوگل به عنوان یک محیط آزمایشی رفتار می کند تا اعتماد گوگل را به خود جلب کند. تعجبی ندارد که هر چه از کلمات کلیدی درجه یک استفاده کنید هم سایت شما در ردیف اول جست و جو قرار نخواهد گرفت! بنابراین یک مشاور سئو باید در چند ماه اول (معمولا تا ۴ ماه) صبور باشد و بالا نیامدن سایت را به پای عملکرد ناقص خود نگذارد.

 

سند باکس گوگل یک فرصت است و نه تهدید

 

در زمانی که سایت شما در سند باکس قرار می گیرد شما باید استراتژی های محتوایی سایت خود را تعیین کرده و برنامه ای برای آن بریزید تا در آینده (بعد از آن که اعتماد گوگل جلب شد) سایتتان به صورت موفق در ردیف اول جست و جو قرار بگیرد.


فلسفه نام گذاری سند باکس یا جعبه شنی

 

همان طور که می دانید الگوریتم های گوگل بی دلیل نام گذاری نمی شوند و هر کدام فلسفه ای دارند. سند باکس به معنای جعبه شنی است. در دنیای امروز که هر روز به تعداد سایت ها اضافه می شود، شما باید ابتدا در یک محیط امن مانند یک کودک شن بازی کنید و سپس وارد محیط واقعی شوید. این کار بی شک به نفع شما است زیرا تمرین در محیطی به دور از هیاهو بهتر از وارد شدن به محیط پر تلاطم است. به خصوص اگر در ابتدا کار مشاوره سئو هستید این الگوریتم تمرین خوبی برای شما محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش تبلیغات و دوره جامع تبلیغات موثر در فضای مجازی

آموزش تبلیغات

 

آموزش تبلیغات یک مجموعه گسترده از تکنیک ها و تاکتیک های فنی و موثر در افزایش میزان فروش و دامنه مشتریان است. در بین بسیاری از مسیرهای موفق برای تبلیغات، می توان تاثیرگذاری مسیرهای رایگان و غیر پولی را بیشتر از سایر گزینه ها دانست.

 

امروزه آموزش های فنی و کاملا تخصصی در حوزه تبلیغات توانسته است تا جایگاه بسیاری از کمپانی ها و گروه های فعال در حوزه های کسب و کار را ارتقا بخشد. در کنار میزان کیفیت کار یا محصولات و کالاها، نوع تبلیغات تعیین کننده برتری گروه ها خواهد بود.
 

چه بسا بسیاری از مجموعه و پروژه ها در عین رقابت یکسان و مشابه، شاهد نتایجی یکسان نیستند. این موضوع از نحوه تبلیغات و بازاریابی های درست یا غلط سرچشمه می گیرد.

 

در عصر حاضر می توان روش های تبلیغاتی تاثیرگذاری را در سراسر جهان شاهد بود. روش هایی که نه تنها پیچیده نیستند، بلکه می توان به سادگی ترفندهای مناسب برای آموزش آن ها را مورد استفاده قرار داد.

 

تبلیغات یک راه ارتباطی بسیار شگفت انگیز است که شامل هیچ محدوده زمانی یا مکانی خاصی نیز نمی باشد. با استفاده از ظرفیت های تبلیغات می توان به بهترین شکل ممکن شاهد رونق کسب و کار و موفقیت بود.

 

منبع: وبسایت شخصی محمدرضا شیخ بهائی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش فروش و جدیدترین تکنیک های فروشندگی

آموزش فروش حرفه ای

 

آموزش فروش مجموعه ای از تکنیک ها و ترفندهایی است که ارائه آن توسط متخصص و کارشناس مسلط در این حوزه به متقاضیان می تواند نقش ویژه ای در تغییر مسیر کسب و کار و موفقیت های شغلی داشته باشد.

 

ایجاد حس علاقه و نیاز در مشتریان برای ارتباط گیری با یک محصول، مهم ترین ترفند یا تکنیک در بازاریابی و فروش به شمار می رود. شاید بسیاری از گروه ها و متخصصین بر این باوراند که تکنیک های فروش مرده و بی اثر هستند.
 

اما این موضوع تا چه حد واقعیت دارد؟ قطعا باید گفت که این موضوع هرگز واقعیت نداشته و امروزه با وجود بسترهای بسیار گسترده و متنوع می توان شاهد بیشترین بازخوردها در حوزه تبلیغات و فروش به شکلی موثر و هیجان انگیز بود.

 

در بین انبوهی از مقالات گسترده انتخاب مناسب ترین رفرنس ها برای آموزش فروش حرفه ای و موفق کمی دشوار به نظر می رسد. طبق گفته مدیران آموزش فروش در ایالات متحده آمریکا، “آموزش فروش بهره بردن عمدی و معقول از منطق عادی در مسئله کمک به پرسنل فروش است تا از استعدادهای خود نهایت استفاده را ببرند.”

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی