۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آموزش تبلیغات و بازاریابی موثر چگونه تبلیغاتی است؟

آموزش تبلیغات و بازاریابی

دوره های آموزش تبلیغات و بازاریابی موثر امروزه با بهترین متدها توسط کارشناسان برگزار می گردد. دوره هایی که با شناخت ظرفیت ها و نیازهای جامعه، مناسب ترین شرایط را برای تبلیغاتی هدفمند ایجاد می کند.

هدفمند کردن تبلیغات تنها گزینه ای است که می توان نتیجه بخش بودن آن را به شکلی قطعی شاهد بود. تبلیغ در واقع به معنا رساندن یک پیام خاص به مخاطب عام یا خاص است.

آیا هر پیام رسانی می تواند وظیفه خود را به درستی اجرا کند؟ خیر. می توان به وفور شاهد تبلیغات غیر هدفمند و غیر موثر در بسترهای جامعه با وجود ظرفیت های بسیار متنوع بود.

تصمیم گیری و هدایت نظر بسیاری از انسان های جامعه در بخش های مختلف صرفا با انجام تبلیغات صورت می گیرد. تبلیغات که نشات گرفته از واژه ” Advertere” به معنا چرخش ذهن است، ابزاری فوق العاده مهم و قدرتمند در ایجاد یک نگرش خاص در مشتریان به شمار می رود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چرا بازاریابی از طریق ایمیل هنوز هم موثر است؟

آموزش ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) امروزه هم چنان به عنوان یک روش واقعا موثر در پیشبرد اهداف تجاری شرکت ها و مجموعه های مختلف شناخته می شود. تاثیرگذاری در ذهن و قلب مشتری با استفاده از بسترهای بازاریابی از جمله بازاریابی های مطمئن هم چون ” Email Marketing” از جمله تکنیک هایی است که امروزه به شکل ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی آمارهای هیجان انگیز علاقه مندی کاربران ایمیل به استفاده از این پلتفرم برای انجام تمامی فعالیت های شغلی یا شخصی، از دیگر امتیازاتی است که می توان برای معرفی هر جه بهتر تاثیر آموزش ایمیل مارکتینگ به آن اشاره کرد.

از نگاه کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ (Email Marketing) ابزاری فوق العاده موثر در تبلیغات با بازدهی و برگشت سرمایه حتمی است. هم چنین بسیاری از فعالان در حوزه کسب و کارهای B2B، تقویت محتوا ایمیل مارکتینگ را به عنوان مهم ترین اهداف خود مطرح می کنند.

این موارد تنها با توجه به بازخوردپذیری بسیار بالا ایمیل مارکتینگ توسط گروه ها و مجموعه های مختلف مطرح می شود. بیش از ۷۰ درصد کاربران و مخاطبین تنها پس از بررسی ایمیل، اقدام به عضویت در یک سایت یا خرید محصول و یا دریافت خدمات مشخصی می کنند.

این موضوع نشان از تاثیرگذاری بسیار زیاد ایمیل در حوزه کسب و کارهای دیجیتال است. تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریانی بالفعل کامل ترین و اصلی ترین تعبیری است که بر اساس آن روند آموزش ایمیل مارکتینگ مشخص می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چرا صادرات به عمان اهمیت دارد؟

هزینه مشاوره صادرات به عمان

صادرات به عمان همچون بسیاری از کشور های حاشیه خلیج فارس، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. مواد غذایی، انواع مواد ساختمانی و همینطور مواد معدنی جزء مهم ترین کالاهای صادراتی به عمان از مبدا ایران شناخته می شوند. عدم وجود خطوط مستقیم کشتیرانی جهت ارسال محموله ها از ایران به عمان یکی از مشکلاتی است که در حوزه صادرات به این کشور می توان شاهد بود. مشاوره صادرات به عمان اما با ارائه بهترین روش های جایگزین، شرایطی ایده آل را برای متقاضیان ایجاد می نماید.

مشاوره صادرات به عمان دربرگیرنده تمامی باید ها و نباید هایی است که توجه به آن می تواند نوید بخش فرصت سازی های ویژه باشد. معرفی مهم ترین و اصلی ترین فرصت های سرمایه گذاری در عمان، نکته بسیار مهمی است که تنها در صورت دریافت مشاوره های تخصصی امکان دسترسی به آن وجود دارد. طی چند سال اخیر، آمار صادرات به کشور عمان با افزایش چشمگیری همراه شده است. این موضوع، نشان دهنده اهمیت و همینطور جایگاه مهم صادرات به عمان از یک سو و بهره مندی از فرصت های سودآور از سویی دیگر می باشد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مهم ترین تکنیک های فروش چیست؟

آموزش فروش حرفه ای

صنعت فروش بر پایه ایجاد و حفظ روابط مبتنی بر اعتماد بین فروشندگان و مشتریان آنها بنا شده است. این تعریف در نوع خود اصلی ترین ماهیت این صنعت به عنوان یک صنعت تاثیرگذار را معرفی می کند.

این در حالی است که بخش عمده ای تازه واردها یا گروه های نوپا در حوزه فروش، مهارت خوبی را در برقراری ارتباط با مشتریان حتی به صورت مقطعی ندارند. اما نکته مهم این است که آموزش فروش تنها به همین منظور و برای افزایش مهارت های فروشندگان توسط مشاورین فروش یا کارشناسان خبره ارائه می گردد.

از طریق آموزش مناسب فروش، یاد خواهید گرفت که چگونه چشم اندازها را طراحی کنید و چگونه روابط را برای ایجاد احترام و اعتماد متقابل پرورش دهید. هم چنین در این مسیر تمامی تکنیک ها به منظور ایجاد فرصت های مثبت در فروش آموزش داده خواهد شد.

اشراف بر ذهن و قلب مشتری مهم ترین نکته برای تعیین مسیر خرید آینده او است. این موضوع در آموزش حرفه ای فروش به دقت مورد بررسی قرار می گیرد. ایجاد یک چرخه فروش موثر و تغییر و اصلاح مداوم آن بر اساس نیازهای مشتریان از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره کرد.

بر اساس آمارهای موجود فروشندگانی که متدهای و مهم ترین تکنیک های فروش را در حوزه شغلی خود به کار می گیرند در مقایسه با سایر فروشندگان همواره شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی