۳ مطلب در بهمن ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا باید از مشاور طراحی سایت استفاده کنیم؟

خدمات مشاوره طراحی سایت شرکتی

مشاوره طراحی سایت نیز مانند بسیاری از مشاغل حرفه ای دیگر، متخصصان خود را دارد که برای داشتن یک سایت خوب و کاربر پسند باید از آن ها کمک گرفت. برخی از مدیران بر این باورند که چون در فضای واقعی کسب و کار موفق هستند، دیگر نیازی به فعالیت در فضای مجازی و دنیای نت ندارند یا اگر هم نیازی در این خصوص احساس کنند، تصور می کنند خودشان می توانند آن را مدیریت کرده و موفق شوند در حالی که یک مشاور طراحی سایت به علت تجربه و مهارتی که در این حوزه دارد حتما باید در کنار مدیر و آن کسب و کار حضور داشته باشد.

دلیل دیگری که لزوم جلسات مشاوره طراحی سایت را توجیه می کند، به هدر نرفتن سرمایه مالی شرکت است؛ اگر یک مدیر بخواهد برای طراحی سایت، به صورت آزمون و خطا عمل کند، قطعا هزینه های اضافه زیادی را متحمل می شود، بنابراین برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه، حضور یک مشاور طراحی سایت ضروری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش دیجیتال مارکتینگ

مدرس دیجیتال مارکتینگ

اهمیت فضای آنلاین و تاثیر آن در کسب و کار ها و سود و زیان بر هیچ کس پوشیده نیست. یک مدیر هوشمند کسی است که به این فضا به چشم یک فرصت نگاه کرده و نقاط قوت خود را در راستای بهبود این بخش از بیزینس به کار ببندد. اما چگونه می توان به نحوی این فضا را به نفع کسب و کار پیش برد؟ برای آن که از این امکانی که برای همه کسب و کارها به صورت یکسان وجود دارد بتوان استفاده کرد نیاز است که مدیران حتما دوره های آموزش دیجیتال مارکتینگ را بگذرانند و در کنار کار خود از یک مشاور دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند. مشاور دیجیتال مارکتینگ به علت تجربه ای که در بازار دارد و امکان مقایسه کسب و کار شما با رقبا و سایر فعالان بازار می تواند به شما در موفقیت کمک کند. البته نا گفته نماند حضور مشاور دیجیتال مارکتینگ در کنار یک مدیر به منزله آموزش دیجیتال مارکتینگ برای مدیر نیز محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

کانال کارآمد ارتباطات از فیس بوک

اهداف آموزش فیس بوک

اگر شرکت شما ریشه در این نوع تعاملات یک به یک با مشتری دارد، یک راه عالی برای فعال نگه داشتن پایگاه خود این است که پست ها را در بالای جدول زمانی خود قرار دهید. اغلب اوقات، مشتریان برای جستجوی اطلاعات، به منظور ارزیابی موضع شرکت شما در مورد یک موضوع خاص، یا به دلیل اینکه آنها علاقه دارند به طور کلی درباره شرکت شما بیشتر بدانند، به طور دسته جمعی به صفحه فیس بوک شما مراجعه می کنند. یک پستِ “پین شده” می تواند نیازهای زیادی را فراهم کند، از سوالات متداول گرفته تا مسائل در زمان واقعی، اما شاید بیشترین کاربرد آن این باشد که به عنوان یک کانال متمرکز برای برقراری ارتباط مورد استفاده مخاطب قرار می گیرد.

https://sheikhbahaei.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d9%88%da%a9/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی