۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

مشاوران سرمایه گذاری چگونه کار می کنند؟

مشاور سرمایه گذاری در اصفهان

مشاوران سرمایه گذاری با ارائه راهنمایی به مشتریان در ازای دریافت هزینه های خاص، به عنوان متخصص در صنعت مالی فعالیت می کنند. مشاوران سرمایه گذاری امانتداری خود را به مشتریان خود مدیون هستند و ملزم هستند همیشه منافع مشتریان خود را در اولویت قرار دهند.

 

به عنوان مثال، مشاور سرمایه گذاری باید اطمینان حاصل کند که معاملات مشتریان نسبت به معاملات خودشان اولویت دارند و هر گونه توصیه به مشتریان مطابق با نیازها، ترجیحات و شرایط مالی مشتریان است. مشاوران سرمایه گذاری همچنین باید مراقب باشند تا از بروز هرگونه تعارض منافع واقعی یا قابل درک جلوگیری کنند.
 

مشاور سرمایه گذاری در تلاش برای به “حداقل رساندن” تعارض منافع واقعی یا قابل درک مشتریان از طریق ساختار جبران خسارت است. پرداخت حقوق و مزایا مشاور سرمایه گذاری از طریق پورسانت و نه به صورت ثابت، باعث ایجاد یک ارتباط مستقیم بین منافع مشتریان و میزان درآمد این مشاوران مالی خواهد شد.

 

به عنوان مثال، یک مشاور سرمایه گذاری ممکن است هزینه مدیریت را بر اساس اندازه یا عملکرد دارایی مشتری دریافت کند. به این ترتیب، مشاور سرمایه گذاری انگیزه مالی مشخصی برای تلاش در جهت موفقیت مشتری دارد.

 

مشاوران سرمایه گذاری معمولاً دارای اختیاراتی هستند که به آنها اجازه می دهد بدون نیاز به کسب اجازه رسمی قبل از اجرای معامله، از طرف مشتریان خود اقدام کنند. با این حال، این اختیار باید به طور رسمی توسط مشتری، به طور کلی به عنوان بخشی از روند پردازش مشتری ارائه شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

بهترین مشاور طراحی سایت اصفهان

هزینه هاست و دامنه : برای راه اندازی سایت شما به دامنه و هاست نیاز دارید. دامنه همان آدرس سایت و هاست فضای ذخیره سازی فایل ها در سایت است. هزینه ثبت دامنه .ir به ازای هر ۵ سال ۱۵ هزار تومان و هزینه ثبت دامنه .com حدودا ۱۸۰ هزار تومان است. هزینه هاست معمولا بر اساس منابع، سرعت سایت، امکانات، حجم مورد نیاز و … تعیین می شود. به طور میانگین هزینه هاست معمولی برای یک سال حداقل ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان است.
هزینه طراحی سایت : سایر هزینه ها مربوط به طراحی سایت است. اگر از قالب های رایگان اینترنت استفاده کنید طبعا هزینه ای برای شما نخواهد داشت. سیستم های مدیریت محتوا و سامانه های اختصاصی نیز بر اساس مدت زمان پیاده سازی، امکانات و … هزینه های متفاوتی خواهد داشت.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور طراحی سایت 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آیا ایمیل مارکتینگ یک روش پرهزینه محسوب می شود؟

آموزش ایمیل مارکتینگ در تهران

 

ایمیل مارکتینگ برخلاف بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر، روشی کم هزینه است که در صورت جذب مخاطب عام یا خاص، امکان استمرار این فعالیت کم هزینه تا مدت تعیین شده با توجه به نیاز کاربر وجود دارد.

صرف وقت و هزینه روی ابزارهای ارتباطی سنتی یا هر یک از شبکه های اجتماعی، تناقضی با فعالیت های آنلاین و به روز ندارد. اما همواره کارشناسان آموزش ایمیل مارکتینگ بر این باوراند که استفاده از ظرفیت های ایمیل مارکتینگ در مقایسه با هر نوع فرصت دیگری، مزایا بیشتری را به همراه دارد.

با انجام یک مقایسه ساده می توان دریافت که میزان بازخورد پذیری یا برگشت سرمایه در صورت انتخاب ایمیل مارکتینگ به عنوان ابزار تبلیغات، بیش از هر روش دیگری است. استفاده از بنرهای تبلیغاتی، حضور ارگانیک یا غیر ارگانیک در نتایج جستجو گوگل، تبلیغات موبایلی و … هیچ یک بازدهی مشابهی را با ایمیل مارکتینگ ندارند.

برخی از مدیران در کسب و کارهای آنلاین بر این باورند که ایمیل مارکتینگ هم چون گذشته نیست و دیگر نمی توان به آن اعتماد کرد. این در حالی است که بر اساس رتبه بندی های تعریف شده در سال ۲۰۱۸ بازاریابی از طریق ایمیل توانست در صدر روش های بازاریابی قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره کسب و کار اینترنتی و استارتاپ ها

مشاور کسب و کار اینترنتی در تهران

آیا می خواهید ایده را به عنوان کسب و کار خود شروع کنید اما نمی دانید چگونه باید شروع کنید؟ از هزینه های شکست می ترسید؟ در شرایط کنونی ریسک شروع کردن یک کسب و کار بدون حضور مشاور کسب و کار اینترنتی آن قدر زیاد است که هیچ گاه به هیچ فردی توصیه نمی کنیم. شاید تصور کنید هزینه مشاوره کسب و کار اینترنتی برای شروع کار یک هزینه اضافی محسوب می شود در حالی که این طور نیست و این هزینه، هزینه های شکست شما را کاهش می دهد. ایده ای که دارید را با یک مشاور کسب و کار اینترنتی خبره مطرح کنید تا شما را در گام برداشتن در راه درست راهنمایی کند.

 

اعتماد را با مشاوره کسب و کار اینترنتی بخرید!


کسب و کار های اینترنتی علی رغم جذابیت و پر سود بودن، دارای چالش هایی نیز هستند. یکی از این چالش ها گرفتن ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک است. یک مشاور کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند که نماد اعتماد الکترونیک را به سادگی کسب کنید و کسب و کار شما در فضای آنلاین به رسمیت شناخته شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره صادرات به روسیه

جلسه مشاوره صادرات به روسیه

 

مشاوره صادرات به روسیه می تواند مهم ترین فاکتور موفقیت در تجارت تجار ایرانی با بازرگانان روس به شمار آید. آشنایی با مسیر های تجارت و کسب اطلاعات تخصصی در این حوزه، اولین فاکتور در سودآوری به شمار می رود.

 

مشاوره صادرات به روسیه تبیین کننده اهداف دو جانبه برای صادرکنندگان است. اهدافی که به تبع آن می توان شاهد سودآوری و نه ریسک پذیری بود. حذف ریسک های موجود در صادرات و رسیدن به دستاورد های عظیم و چشمگیر از جمله نکات مهمی است که در مشاوره به آن پرداخته می شود.
 

مشاوره صادرات به منزله آموزش نکات و تکنیک هایی است که در صورت اطلاع از آن ها قطعا می توان شاهد پیشرفت هایی ملموس در حوزه صادرات بود. روسیه یکی از شرکا تجاری ویژه برای ایران به شمار می رود.

 

ارتباط بدون ریسک با شریک تجاری مهمی همچون روسیه، امتیاز ویژه و منحصر به فردی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. استفاده صحیح از ظرفیت های موجود و آشنایی با برخی از حساسیت های صادرات، می تواند از هدر رفت انرژی و همچنین سرمایه به شکل قابل توجهی جلوگیری نماید.

 

مشاور صادرات با معرفی قوانین و بررسی دقیق ترین اطلاعات، نقشه مسیر صادراتی موفق و سودآور را برای صادرکنندگان ترسیم می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

وقتی هدف مشخص است مشاور تبلیغات چه کمکی می کند؟

مشاور تبلیغاتی در اصفهانمشاور تبلیغاتی در اصفهانخدمات مشاوره تبلیغات در اصفهانخدمات مشاوره تبلیغات در اصفهان

سوالی که اکثر صاحبان کسب و کار می پرسند و به دنبال جواب قانع کننده برای آن می گردند این است “چرا زمانی که هدف مشخص است باید از کمک مشاور تبلیغات بهره بگیریم؟” جواب ساده است؛ برای آن که بدانیم چه راهی را تا رسیدن به هدف طی کنیم تا به بهترین شکل به سودآوری برسیم. در واقع می توان گفت هدف را مدیر کسب و کار تعیین می کند اما راه رسیدن به آن را مشاور تبلیغات در اصفهان!

 

مشاوره آنلاین یا آفلاین؟
 

اگر در یکی از شهر های نزدیک به شهر اصفهان هستید و تمایل به کمک گرفتن از خدمات مشاور تبلیغات در اصفهان هستید، می توانید به صورت آنلاین رزومه کاری خود را ارسال کرده و پس از گرفتن مشاوره آنلاین، به صورت حضوری به دفتر مشاور تبلیغاتی مراجعه کرده و هماهنگی های لازم را با ایشان انجام دهید.


 

اهدافی که مشاور تبلیغات در اصفهان دنبال می کند
 

  • کمک به ایجاد تقاضا برای کالا یا خدمات شرکت مشاوره گیرنده
  • کمک به مدیر برای قرار دادن بهترین قیمت
  • راهنمایی و مشاوره برای معرفی محصول به مشتریان
  • جا انداختن برند در ذهن مشتریان
  • کمک به افزایش سهم بازار
  • تعیین استراتژی های رقابتی برای شرکت جهت جلوگیری از هدر رفت هزینه
  • کمک به مدیر در جهت خروج از بحران ها
  • برنامه ریزی و تعیین استراتژی برای عمل در شرایط بحرانی
  • جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
  • و…

این ها تنها بخشی از اهدافی است که یک مشاور تبلیغات در اصفهان دنبال می کند و دامنه فعالیتی ایشان محدود به این موارد نخواهد بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی

آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی

 

هر کسب و کاری بعد از آن که تصمیم می گیرد فعالیت خود را در فضای مجازی گسترش دهد، نیاز به یک سایت حرفه ای پیدا می کند که بتواند از آن طریق کار خود را گسترش دهد. اما معمولا طراحی سایت کار چندان آسانی نیست و نیاز به یک متخصص برنامه نویسی یا کد نویسی دارد. درست است که طراحی سایت با کد نویسی کار دشواری است و نیاز به مشاور طراحی سایت دارد اما با آگاهی از اصول آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی می توانید یک سایت قابل قبول برای خودتان طراحی کنید.

 

زمانی که طراحی سایت فقط با کد نویسی انجام می شد، شرکت ها و کسب و کار ها مجبور به استخدام و به کار گیری یک برنامه نویس بودند که کار کد نویسی را برای آن ها انجام دهد اما امروزه و با پیشرفت علم طراحی سایت، تنها با حضور یک مشاور طراحی سایت می توان سایت مورد نظر خود را طراحی و اجرا کرد. در این مقاله قصد داریم به نکاتی در خصوص آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی بپردازیم تا در صورت تمایل این کار را به صورت حرفه ای دنبال کنید.

https://sheikhbahaei.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اعضا اتاق بازرگانی ایران چه کسانی هستند؟

اتاق بازرگانی ایران

اعضا اتاق بازرگانی ایران به عنوان صاحبان مشاغل در شهرها و شهرستان ها این جوامع محلی (اتاق بازرگانی) را تشکیل می دهند تا از جامعه تجاری دفاع کنند. افرادی که در مشاغل محلی (مشاغل مرتبط با تجارت یا صنعت) عضو هستند می توانند برای استخدام در اتاق بازرگانی ایران اقدام کنند.

اتاق بازرگانی یک انجمن داوطلبانه از بنگاه های تجاری متعلق به تجارت و صنایع مختلف است. آنها به عنوان سخنگویان و نمایندگان یک جامعه تجاری فعالیت می کنند. قوانین اتاق بازرگانی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

اتاق بازرگانی در ایران بیش از ۲۰ هزار عضو دارد. انتخاب ۲۰ نماینده از دولتی (از طرف دولت) و ۴۰ نماینده از بخش خصوصی، مجموعا ۶۰ نماینده برای تکمیل ظرفیت اتاق بازرگانی ضروری است.

اتاق بازرگانی به عنوان یک مجمع عمومی برای بحث و گفتگو درمورد مسائل اقتصادی و تجاری برای ترسیم بهترین نقشه در جامعه جهانی تجارت تشکیل شده است. فعالیت های اعضای این مجمع بازتابی از منافع مشترک در حوزه تجارت است.

کسب مقبولیت از سوی مقامات دولتی نیز به اهداف اتاق کمک خواهد کرد. ارتباط مقامات دولتی با اعضا اتاق بازرگانی به افزایش سرعت پیاده سازی ایده ها و استراتژی های اقتصادی تعریف شده در این فضا کمک می کند. امروزه اتاقهای بازرگانی تقریباً در هر کشور جهان وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

هزینه مشاور کسب و کار چقدر است؟

خدمات مشاوره کسب و کار

 

تعیین تعرفه مشاوره کسب و کار با چه کسانی است؟ هزینه مشاور کسب و کار به دو شیوه محاسبه می شود که متناسب با نیاز هر کسب و کاری است:

 

  • مشاور پروژه ای :

این نوع از مشاوره برای کسب و کار هایی است که از ابتدا یک پروژه نیاز به مشاور کسب و کار را احساس کرده اند. در این فرآیند هزینه مشاور کسب و کار طبق توافق دو طرف بسته می شود.

 

  • مشاور ساعتی:

اگر در برهه ای از زمان کسب و کار ها دچار بحران شده باشند و نیاز موقتی به مشاور کسب و کار برای گذر از آن را داشته باشند، مشاوره ساعتی مناسب ترین گزینه محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

الگوریتم گوگل سند باکس چیست؟

خدمات مشاوره سئو در اصفهان

یکی دیگر از الگوریتم های گوگل، الگوریتم سند باکس sand box نام دارد. این الگوریتم کاربرد بسیار جالبی دارد که قطعا برای یک مشاور سئو، دانستن آن یک نیاز حتمی به شمار می آید. اگر به عنوان یک مشاور سئو، به تازگی سئو یک سایت تازه کار را بر عهده گرفته اید، بالا آمدن آن برایتان کار دشواری به نظر می رسد. شک نکنید که بالا آمدن سایت جدید به علت الگوریتم سند باکس کار دشواری است. در ادامه با یک مثال الگوریتم سند باکس را برایتان تشریح می کنیم. دانستن این الگوریتم کلید طلایی برای مشاوره سئو محسوب می شود.

 

  • کارکرد الگوریتم گوگل سند باکس

زمانی که دوست جدیدی به گروه دوستی شما اضافه می شود، آیا به راحتی تمام راز های خودتان را به ایشان می گوئید؟ قطعا خیر! اعتماد کردن به یک تازه وارد کار دشواری است. گوگل نیز همین طور عمل می کند. زمانی که یک سایت به تازگی وارد گوگل می شود، ابتدا در سند باکس گوگل به عنوان یک محیط آزمایشی رفتار می کند تا اعتماد گوگل را به خود جلب کند. تعجبی ندارد که هر چه از کلمات کلیدی درجه یک استفاده کنید هم سایت شما در ردیف اول جست و جو قرار نخواهد گرفت! بنابراین یک مشاور سئو باید در چند ماه اول (معمولا تا ۴ ماه) صبور باشد و بالا نیامدن سایت را به پای عملکرد ناقص خود نگذارد.

 

  • سند باکس گوگل یک فرصت است و نه تهدید

در زمانی که سایت شما در سند باکس قرار می گیرد شما باید استراتژی های محتوایی سایت خود را تعیین کرده و برنامه ای برای آن بریزید تا در آینده (بعد از آن که اعتماد گوگل جلب شد) سایتتان به صورت موفق در ردیف اول جست و جو قرار بگیرد.

 

  • فلسفه نام گذاری سند باکس یا جعبه شنی

همان طور که می دانید الگوریتم های گوگل بی دلیل نام گذاری نمی شوند و هر کدام فلسفه ای دارند. سند باکس به معنای جعبه شنی است. در دنیای امروز که هر روز به تعداد سایت ها اضافه می شود، شما باید ابتدا در یک محیط امن مانند یک کودک شن بازی کنید و سپس وارد محیط واقعی شوید. این کار بی شک به نفع شما است زیرا تمرین در محیطی به دور از هیاهو بهتر از وارد شدن به محیط پر تلاطم است. به خصوص اگر در ابتدا کار مشاوره سئو هستید این الگوریتم تمرین خوبی برای شما محسوب می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی