۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

تاثیر مشاوره تبلیغات در موفقیت سازمان ها

وظایف مشاور تبلیغاتی

برای استفاده موثر از بودجه تبلیغاتی و افزایش بازدهی تبلیغات لازم است برنامه جامع تبلیغات تدوین و اجرا شود تا با سازمان بتواند به اهداف مورد نظر خود دست یابد. حضور یک مشاور تبلیغاتی در سازمان می تواند در ارائه راهکارها و ابزارهای تبلیغاتی برای معرفی محصول به مشتریان به سازمان کمک کند و برآوردی از هزینه لازم بر اساس کانال مورد نظر، حجم تبلیغات و … به مدیران سازمان ها ارائه کند.

مشاور تبلیغاتی علاوه بر اینکه بر تمام مراحل تولید تبلیغ و چگونگی اجرای آن نظارت دارد، با بررسی رسانه های گران قیمت و یا محتوای نامناسب مدیران سازمانی را از صرف هزینه اضافه مطلع می سازد. همچنین پس از اجرای کمپین تبلیغاتی با بررسی نتایج حاصل از اجرای تبلیغات، میزان اثربخشی تبلیغ و نقاط قوت و ضعف ان را شناسایی می کند. می توان گفت مهم ترین مزیت استخدام مشاور تبلیغاتی تسلط او بر مباحث بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ است که کمیپن تبلیغاتی را به صورت یکپارچه همراستا با اهداف پیش می برد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اولویت بندی کانال ها در هک رشد چگونه است؟

ترفندهای هک رشد

بازاریابی از طریق ایمیل، سازمان های رویداد آنلاین/آفلاین، بازاریابی ویدیویی، ASO، بازاریابی ارجاعی یا بازاریابی ویروسی،UI / UX، توسعه کسب و کار، برنامه ریزی استراتژیک و غیره از جمله روش هایی است که اعمال آن می تواند از شکست یک استارتاپ جلوگیری کند.

هک رشد با اجرای یک استراتژی بازاریابی درونی محقق می شود. اما با وجود همه این کانال ها چه کاری باید انجام داد؟

مسئله این است که هر استارتاپ یا شغل، متفاوت است. هر صنعت متفاوت است. هدف آنها متفاوت است (B2B یا B2C، جمعیت شناسی متفاوت، عادات، مکان، فرهنگ، زبان) بنابراین، ممکن است بپرسید که چگونه یک هکر رشد می داند از کدام کانال ها باید استفاده کند؟

در حالت ایده آل، هدف این است که در واقع همه کانال های موجود مورد بررسی قرار گیرند. تعریف یک استراتژی جدید در حوزه بازارایابی از سوی متخصص هک رشد با اعتماد به احساسات و فرضیات و توجه به اولویت بندی ها، از جمله راهکارهای مهم و ضروری است که به طور حتم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش گام به گام اصول سئو

آموزش جامع سئو

  • پیدا کردن کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جست و جو: کلمات کلیدی همان کلماتی هستند که باعث می شوند سایت شما در نتایج جست و جو مخاطبان هدفتان نمایش داده شود.
  • ترکیب سئو به صورت خلاقانه برای بازاریابی آنلاین و آفلاین
  • نوشتن مقاله برای موتورهای جست و جو: زمانی که کلمات کلیدی را یافتید باید آن ها را در مقالات خود به کار برده تا در نتایج جست و جو نمایش داده شوید.
  • استفاده از موثر ترین استراتژی های سئو: استفاده از استراتژی های مهم و موثر سئو چهارمین نکته ای است که باید در آموزش سئو است.
  • کلاه های سئو را بشناسید: سه نوع کلاه در سئو وجود دارد؛ کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری! اگر می خواهید سئو را کامل بیاموزید باید این سه نوع کلاه را شناخته و در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید.
  • یادگیری سئو داخلی و خارجی: به طور کلی دو نوع سئو وجود دارد؛ سئو داخلی و سئو خارجی! هر فعالیتی که در خود سایت برای ارتقا رتبه آن انجام شود سئو داخلی نام دارد و سئو خارجی (همان گونه که از نام آن پیداست) به فعالیت هایی گفته می شود که در خارج از سایت خود (در سایت های دیگر) برای ارتقا رتبه سایت در گوگل انجام می شود.
  • انجام سئو محلی: یکی دیگر از مسائل مهمی که در سئو، حائز اهمیت است و در آموزش سئو باید آن را بیاموزید سئو محلی است. در سئو محلی شما می آموزید که چگونه محل کسب و کار شما برای افراد محلی در جست و جوهایشان نمایش داده شود.
  • چگونه از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید: گوگل آنالیتیکس در واقع سیستم گزارش گوگل است که اطلاعاتی در خصوص سایت هایی که مخاطبان از آن ها به سایت ما رسیده اند و … ارائه می دهد. در آموزش سئو، نحوه استفاده از گوگل آنالیتیکس نیز به شما یاد داده می شود.
  • چگونه بینگ با گوگل رقابت می کند؟: یکی از موتورهای جست و جو که در رقابت با گوگل به وجود آمده است، بینگ نام دارد. شما در آموزش سئو می آموزید که بینگ چگونه قصد رقابت با گوگل را دارد و چه اقداماتی برای آن انجام می دهد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اولین قدم برای آغاز صادرات چیست؟

اهمیت آموزش صادرات

آغاز صادرات با شناخت بازارهای رقیب و تعیین یک هدف مشخص و دقیق به منظور کسب موفقیت های برتر و تاثیرگذار شکل می گیرد. اما باید به این موضوع مهم توجه کرد که در صورت عدم دریافت آموزش های تخصصی در حوزه صادرات، بررسی مواضع و موانع بسیار سخت خواهد بود.

کاهش میزان ریسک پذیری و افزایش سودآوری از جمله اصولی است که باید پیش از آغاز صادرات به دقت آن ها مورد بررسی قرار داد. ایجاد یک برنامه مدون برای تنوع در صادرات و جذب حداکثری مشتریان از دیگر مواردی است که با توجه به آن، قطعا می توان در بین رقبا به جایگاهی ایده آل دست یافت.

از مهم ترین پارامترهایی که صادرات و فرآیندهای صادراتی را امروزه به یک امر جذاب تبدیل کرده، عدم محدودیت بازارها و مشتریان است. صادرات مسیری نامحدود را پیش روی یک کالا یا برند قرار می دهد که در این مسیر هیچ نشانی از محدودیت های معمول بازارهای داخلی نیست.

از طرفی دیگر عرضه محصولات به عنوان کالاهای صادراتی با قیمت هایی متفاوت، امکان رشد جایگاه های اقتصادی برای یک گروه در سریع ترین زمان ممکن را فراهم می نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی