۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

با مهم ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید!

مشاور بازاریابی آنلاین در اصفهان

  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ، فرصت های جدیدی را برای مشاغل ایجاد می کند تا با مشتریان جدید درگیر شوند و افراد جدید را جذب کنند.
  • مشاور دیجیتال مارکتینگ، ابزارهای بازاریابی موجود را ارزیابی می کند، از رسانه‌ های اجتماعی، تکنیک سئو و بازاریابی ایمیلی برای تبلیغات بیشتر بهره می گیرد. یک یا چند روش در بازاریابی دیجیتال موثر خواهد بود.
  • خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان به برندسازی شرکت ها کمک می کند. در همین راستا، تعامل و ارتباط مثبت با مشتری، افزایش پیدا می کند. مشاور دیجیتال مارکتینگ نیز کمپین های تبلیغاتی را طراحی کرده که بر پایه رسانه ‌های آنلاین باشد.
  • در جلسه مشاوره دیجیتال مارکتینگ برنامه‌ ریزی ‌های انجام می ‌شود که محتواهای وب سایت به صورت مستمر منتشر شوند. طراحی صفحات وب سایت، بهینه سازی شود و همچنین خدمات یا محصولات در موتورهای جستجوگر بهینه شوند.
  • در پایان، مهمترین مزایایی که خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در اصفهان به شما می دهد، مدیریت کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی موبایلی می باشد. همچنین امکان نظارت همه جانبه بر نتایج و بازخوردها وجود دارد. مشاور دیجیتال مارکتینگ برای تجزیه و تحلیل پاسخ ها به کسب و کارها کمک می ‌کند.

محمدرضا شیخ بهائی مشاور دیجیتال مارکتینگ در اصفهان 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

در طراحی و اجرای وب سایت خود از مشاورین خبره کمک بگیرید؟

مشاوره طراحی سایت در اصفهان

تصور کنید زمان زیادی را برای ساخت یک وب سایت اختصاص داده اید اما اکنون که بارگذاری را انجام داده‌ اید و محتواهای مناسبی را منتشر کرده ‌اید، علی‌ رغم تلاش ‌های زیاد، سایت شما آنطور که باید رضایت بخش نیست. هر چقدر تلاش می کنید به نظر می رسد وبسایت عالی و جذابی ندارید!! از همه مهمتر این که وب سایت شما در موتور جستجوگر گوگل نمایش داده نمی شود! این ها تمام عواملی هستند که به شما ثابت می کنند به خدمات مشاوره طراحی سایت در اصفهان نیاز دارید. در این مشاوره، افرادی که به عنوان مشاور طراحی سایت به شما کمک می کنند، وب سایت شما را از هر نظر ارتقا خواهند داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره برندینگ در تهران

بهترین مشاور برندینگ در تهران

مشاوره برندینگ در تهران در جهت ایجاد یک برند به سازمان ها کمک فکری و عملی می دهد تا با منابع محدود خود بتواند به موفقیت در برندسازی نایل شود. به عبارت دیگر مشاور برندینگ در تهران برنامه ای جامع ارائه می نماید که خدمات و اهداف برند سازی را تحلیل می نماید و برنامه تبلیغاتی مناسب را توسعه داده و اجرا می نماید تا سطح آگاهی مخاطبین از برند افزایش یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

بازگشت سرمایه در دیجیتال مارکتینگ چگونه اندازه گیری می شود؟

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

 

  • ترافیک وب سایت : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم می کند که تعداد دقیق بازدید کنندگان وب سایت خود را در هر لحظه مشاهده و تحلیل نمایید. همچنین کانال ورود مخاطب به سایت، نوع دستگاه و سیستم عامل ورودی مشخص خواهد بود. این ابزارها به کسب و کار کمک می کند تا زمان و سرمایه را طبق بازده کانال های ورودی تقسیم بندی و اولویت بندی کنند. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانید با مشاهده الگوهای رفتاری مشتری ، تصمیم اگاهانه تری در مورد استراتژی های کسب و کارتان بگیرید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آشنایی با قوانین واردات و صادرات

مشاوره گمرکی صادرات

 

قوانین صادرات و واردات، اطلاع از مقررات صادرات و واردات و بند ها و تبصر ها و چگونگی اجرا و پذیرش مسئولیت ها برای همه صادر کننده ها و وارد کننده ها ضروری و لازم است. مشاور صادراتی معمولا با همه قوانین واردات و صادرات به کشورهای مختلف آشنایی کافی دارد و می تواند راهنمای خوبی در این زمینه برای افرادی باشد که در شروع فرآیند صادرات قرار دارند. مقرراتی که برای صادرات و واردات کالاها وضع شده، شامل سه دسته از کالاها می شود:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چگونه نرخ تبدیل وب سایت را بهبود دهیم؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ

  • در طراحی سایت به تجربه کاربر (UX) توجه کنید: در طراحی تجربه کاربری تلاش بر آن است که کاربر در سایت احساس راحتی داشته باشد و محتوای مورد نظرش را به آسانی پیدا کند. معمولی سایتی که تجربه کاربری خوبی ندارد نرخ تبدیل بالایی نخواهد داشت.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

بهترین مدرس سئو چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مدرس سئو


مدرس با تجربه یکی از مسائلی که در انتخاب کلاس آموزش سئو باید به آن توجه داشته باشید، مدرس کلاس است. یک مدرس خوب سئو باید دارای سابقه تجربی در زمینه مشاوره سئو داشته و در بازار کار آموخته های خود را به کار گرفته باشد. اهمیت سابقه تجربی مشاوره سئو برای مدرس زمانی خودش را نشان می دهد که شما وارد بازار کار شده و با مشکلاتی در حین کار مواجه می شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اصول مهم در آموزش ویدئو مارکتینگ

آموزش ویدئو مارکتینگ

 

آموزش ویدئو مارکتینگ شامل تمامی نکات و پلتفرم هایی است که با توجه به آن می توان شاهد افزایش بازخورد برای یک مجموعه یا برند تجاری بود. استراتژی های بازاریابی در سال های اخیر با توجه به نیاز مخاطبین تغییر کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مهمترین وظایف مشاور صادرات در اصفهان چیست؟

خدمات مشاوره صادرات در اصفهان

 

مشاوره صادرات در اصفهان، یک فرد با تجربه و حرفه ‌ای است. او به تمام مسیر صادرات کالا و مشاوره به مشتریان برای موفقیت در صادرات تسلط دارد. مشاوره صادراتی به شما می‌گوید چطور باید مراحل قانونی و اداره صادرات را طی کنید؛ چگونه مجوز صادرات کالا دریافت کنید؛ چگونه مشتری خارجی پیدا کنید و از همه مهمتر این که چگونه با او مذاکره کنید و مستندات و متن قراردادهای مورد نیاز را تنظیم نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چگونه بیشتر بفروشیم؟

چگونه بیشتر بفروشیم

فروش! این کلمه آشنا به گوش همه ما است که از دیر باز تا امروز، اهمیت خود را از دست نداده و می توان گفت حتی مهم تر نیز شده است. شاید در گذشته فروش شکل ساده تری نسبت به امروز داشت، اما امروزه یکی از ارکان فروش موفق، گذراندن دوره های آموزش فروش یا بهره گیری از مشاوره فروش است. برای روشن ساختن اهمیت آموزش فروش به سخنی از برایان تریسی اکتفا می کنیم:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی