آموزش دیجیتال مارکتینگ

  • در طراحی سایت به تجربه کاربر (UX) توجه کنید: در طراحی تجربه کاربری تلاش بر آن است که کاربر در سایت احساس راحتی داشته باشد و محتوای مورد نظرش را به آسانی پیدا کند. معمولی سایتی که تجربه کاربری خوبی ندارد نرخ تبدیل بالایی نخواهد داشت.
  • مخاطب درست را جذب کنید : اگر محصول شما موبایل است کسی که به دنبال تبلت یا لپ تاپ است از شما خرید نمی کند. به همین علت در تبلیغات دقیق بیان کنید که محصول شما چیست و چه ویژگی هایی دارد. بازاریابی که به طور عمومی تبلیغ می کند معمولا هزینه های سازمان را افزایش می دهد و نرخ تبدیل پایینی بدست می آورد. در بازاریابی دیجیتال تلاش مشاور دیجیتال مارکتینگ این است که فردی جذب شود که با احتمال بیشتری می تواند به مشتری تبدیل شود. تمرکز روی کلمات کلیدی عمومی مخاطبان عام را جذب می کند که ممکن است در بسیاری از مواقع حتی تصمیم به خرید ندارند.
  • صفحه فرود یا لندینگ پیج اختصاصی برای هر کمپین طراحی کنید: صفحات عادی نرخ تبدیل کمتری دارند. برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت تان، صفحه فرود اختصاصی برای کمپین بازاریابی دیجیتال تان طراحی کنید. صفحات فرود اختصاصی به طور شخصی سازی شده و بهتر می تواند نیاز مدنظر مخاطبان را پوشش دهد. لندینگ پیج باید به نحوی طراحی و محتوا گذاری شود که اطلاعات کامل و جذاب ارائه کمد و مخاطب را از تردید برهاند تا بتواند تصمیم مناسبی اتخاذ کند. استفاده از تصویر، ویدئو و تجربیات سایر مشتریان می تواند بازدید کننده را در خرید با کیفیت تری راهنمایی کند.
  • در لندینگ پیج از call to action استفاده کنید: وقتی مخاطب مورد نظر به درستی شناسایی شد، او را به صفحه فرود راهنمایی کنید و از او بخواهید کار مشخصی انجام دهد. دعوت به یک اقدام می تواند خرید محصول، دانلود فایل یا قرار دادن اطلاعات تماس باشد. هر کدام از این فعالیت ها که مدنظر شماست و قبلا طراحی و برنامه ریزی شده است باید از طریق دکمه و با نوشتن فعل امری نشان داده شود. به عنوان مثال دکمه سبز رنگ “خرید کنید”.
  • از آزمون A/B استفاده کنید: این ازمون یک تست ساده و اثر بخش است که شما دو صفحه با محصول مشابه طراحی کنید و نرخ تبدیل آن ها را در مدت زمان مشخص و بر اساس تعداد بازدید برابر مقایسه کنید. به طور طبیعی صفحه با نرخ تبدیل بالاتر به عنوان انتخاب نهایی مطرح می شود.

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

https://sheikhbahaei.com/مشاوره-دیجیتال-مارکتینگ/