۱۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

گسترش باشگاه مشتریان با ابزار بازاریابی پیامکی

نرم افزار باشگاه مشتریان

 

یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری و تبدیل آن به مشتریان وفادار، استفاده از پنل پیامکی در باشگاه مشتریان است. پیامک به دلیل در دسترس بودن، بهتر از هر رسانه دیگر می‌تواند ارتباط با مشتری را حفظ کند. برای اینکه مشتری‌های وفادار بیشتری داشته باشید کافی است پنل اس ام اس ملی پیامک را خریداری کرده و شماره مشتریان خود را که از شرکت و یا فروشگاه شما خرید می‌کنند در آن وارد کنید. یکی از قابلیت‌های این سامانه پیام کوتاه امکان ذخیره خودکار و هوشمند شماره افراد در دفترچه تلفن برای عضویت در باشگاه است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مزایای راه اندازی و طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

 

در دنیای مدرن امروز که تکنولوژی روز به روز بیشتر زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد بهتر است همه کسب و کارها نیز از این وسیله در جهت پیشرفت و توسعه کسب و کار خود استفاده نمایند. با راه اندازی و طراحی سایت شما می توانید علاوه بر درامد مشخصی که تاکنون داشته اید یک درآمد مازاد برای خود فراهم کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چطور یک مشاور فروش فوق العاده باشیم؟

بهترین مشاور فروش

 

در دنیای امروز همه افراد تنها به فکر فروش محصولات و خدمات خود هستند و با نگرش کوتاه مدت خود به فرآیند خرید موجب می شوند افراد از خریدشان راضی نباشند و چرخه خرید از فروشگاه متوقف شود. به نظر شما مشکل کار کجاست؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

پیش نیاز مشاوره ایمیل مارکتینگ چیست؟

مشاوره ایمیل مارکتینگ

 

پیشنهاد می شود افراد حاضر در جلسه مشاوره ایمیل مارکتینگ دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ را گذرانده باشند. این کار موجب تسریع در انجام کارها و تصمیم گیری ها می شود به گونه ای که مدت زمان مشاوره ایمیل مارکتینگ موثر تر و با هزینه کمتری انجام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

5 گام مهم در اجرای فرآیند بازاریابی کالا و خدمات در سازمان ها

مشاور بازاریابی در اصفهان

برای آشنایی با فرآیند ۵ مرحله ای بازاریابی با ما همراه باشید…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

هدف اصلی از تبلیغات چیست؟

خدمات مشاوره تبلیغاتی

 

هدف نهایی تبلیغات افزایش آگاهی مخاطبان پیرامون یک محصول، خدمت و یا برند است. همه سازمان ها پس از انجام تبلیغات به دنبال افزایش سود، شهرت برند و تشویق مشتری برای خرید بیشتر هستند. مشاور تبلیغات در سازمان وظیفه برنامه ریزی و انتخاب بهترین محتوای تبلیغاتی و کانال تبلیغاتی را بر عهده دارد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اهمیت ریسپانسیو بودن طراحی سایت !

مشاوره رایگان طراحی سایت

 

امروزه به علت کاربری فوق العاده زیاد گوشی های هوشمند بیش از ۷۰ درصد وب سایت ها از طریق مرورگرهای موبایل باز می شوند. به همین دلیل یکی از نکات مهم در طراحی سایت، ریسپانسیو بودن یا به عبارت دیگر واکنشگرا بودن وب سایت است. طراحی سایت ریسپانسیو این امکان را فراهم می کند که سایت شما در انواع نمایشگرهای مختلف به صورت کاملا کاربر پسند به نمایش در آید. همچنین ریسپانسیو بودن سایت امروزه یکی از معیارهای مهم گوگل در رتبه بندی سئو سایت ها به حساب می اید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره فروش و مدیریت فروش چیست ؟

مشاور فروش خبره

 

مشاوره فروش به معنی تبیین و تدوین استراتژی های فروش و بازاریابی، مهندسی فروش، عارضه یابی فرآیند فروش، قیمت گذاری، تعیین اهداف و استراتژی ها، کشف بازارهای جدید، بررسی وضعیت رقبا، تدوین نقشه راه تیم فروش، آموزش تیکنیک های حرفه ای فروش، ارتباط موثر با مشتریان و ایجاد مشتریان وفادار و … است. کسب و کارهایی که در بخش فروش خود دچار بحران شده اند با بهره گیری از خدمات مشاوره فروش می توانند تاکتیک ها و استراتژی های مناسبی را در برخورد با بازار و مشتریان اتخاذ کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

اهمیت حضور مشاور صادرات در فرآیندهای بین المللی

مشاور صادراتی

 

مشاوره صادرات و واردات فرآیندی است که به بازرگانان و تجار در زمینه گمرک، بازاریابی بین الملل، ترخیص کالا، انتقال ارز و … کمک می کند. مشاوره صادرات نیازمند تجربه و تخصص بالایی است که در نتیجه شناخت کامل بازار داخل و بین الملل، آشنایی با قوانین حاکم بر سازمان های مرتبط و سیاست گذاری صادراتی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چه زمانی سازمان ها به مشاور سئو نیاز دارند؟

بهترین مشاور سئو

 

سئو یک مفهوم کلی از فرآیند بهینه سازی وب سایت با توجه به الگوریتم ها و رفتارهای مورد تایید گوگل یا سایر موتورهای جستجو است. امروزه اهمیت سئو و بهینه سازی سایت بیش تر از گذشته مورد توجه مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار دارد تا آنجا که سازمان ها حضور مشاور سئو در سازمان خود را به منظور پیشرفت و کسب جایگاه مناسب در موتورهای جستجو الزامی می دانند. هدف اولیه از سئو نتایج بهتر در گوگل است اما هدف نهایی کسب و کارها بهبود ارتباط با مخاطبان و افزایش مشتریان واقعی کسب و کار است. در این هنگام نقش موثر و پر رنگ مشاور سئو متخصص و با تجربه چند برابر بیشتر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی