نرم افزار باشگاه مشتریان

 

یکی از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری و تبدیل آن به مشتریان وفادار، استفاده از پنل پیامکی در باشگاه مشتریان است. پیامک به دلیل در دسترس بودن، بهتر از هر رسانه دیگر می‌تواند ارتباط با مشتری را حفظ کند. برای اینکه مشتری‌های وفادار بیشتری داشته باشید کافی است پنل اس ام اس ملی پیامک را خریداری کرده و شماره مشتریان خود را که از شرکت و یا فروشگاه شما خرید می‌کنند در آن وارد کنید. یکی از قابلیت‌های این سامانه پیام کوتاه امکان ذخیره خودکار و هوشمند شماره افراد در دفترچه تلفن برای عضویت در باشگاه است.

 

شما می‌توانید به کمک یک استند در مغازه و یا فروشگاه خود، از مشتریان بخواهید تا با ارسال یک عدد خاصی به شماره پیامکی اختصاصی که خریداری کرده‌اید در باشگاه مشتری عضو شده و از تخفیفات و مزایای عضویت در باشگاه  مشتریان بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است بر اساس مخاطب هدف باشگاه مشتریان کسب و کار شما ابزار حفظ و نگهداری مشتریان می تواند ایمیل، بازی سازی، بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و …. باشد.

 

قابلیت های نرم افزار باشگاه مشتریان
 

  • ایجاد صفحات معرفی باشگاه مشتریان شامل درباره ما ، اطلاعات تماس ، قوانین امتیاز دهی و …
  • قابلیت ثبت نام و ایجاد پروفایل به نام هر کاربر
  • قابلیت ایجاد و طرح مسابقه در باشگاه مشتریان
  • مدیـریت سیستـم امتیـاز دهی و مکانیزم امتیـاز بخشی با امکـــان مدیریت مقـــادیر
  • طراحی و ایجاد جوایز برای ارایه در قرعه کشی و مسابقه
  • قابلیت ایجاد و درج سامانه شکایات و رسیدگی
  • مدیریت خبرنامه و اعضا در باشگاه مشتریان کسب و کار خود
  • مدیریت اسلاید شو ها و آگهی های تبلیغاتی
  • مدیریت گالری تصاویر و فیلم
  • مدیریت و گزارش گیری از فرم های پر شده توسط کاربران و دریافت خروجی اکسل