روند رشد باشگاه مشتریان

زمانی که سامانه شکل گرفت و اطلاعات از هر مشتری جمع آوری شد، براساس سلیقه هر دسته از مشتریان برنامه ای برای برای فعالیت های آتی مجموعه ریخته می شود تا بتواند رضایت مشتری را تا حد زیادی به دست آورد. بعد از آن مشتریانی که به عضویت باشگاه در آمده اند می توانند از مزایایی بهره مند شوند که مشتریان دیگر به آن ها دسترسی پیدا نخواهند کرد. اگر باشگاه برنامه وفاداری را در دستور کار خود قرار ندهد، قطعا اعضا خود را عضو ساده ای از یک مجموعه می بینند و نه چیزی بیشتر از آن! بنابراین برای بهتر پیش بردن اهداف باید برنامه وفاداری را در راس امور باشگاه مشتریان قرار داد. اگر در این سامانه به دنبال تکرار خرید مشتریان و سود و فروش بیشتر هستید، باید رضایتمندی ایشان را در برنامه باشگاه مشتریان قرار دهید.