۷ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا آموزش صادرات اهمیت دارد؟

اهمیت آموزش صادرات

آموزش صادرات هم چون بسیاری از تکنیک های تخصصی دیگر در تجارت حائز اهمیت است. شناخت کامل گام ها و تعاریف مدیریت صادرات از یک سو و اشراف بر نحوه پیاده سازی بهترین استراتژی های تجاری از سویی دیگر، تنها بخشی از جنبه های اهمیت این آموزش ها به شمار می روند. افزایش فروش تنها مزیت صادرات نیست، به همین علت امروزه صادرات به یک حوزه فعالیتی بسیار محبوب و فراگیر تبدیل شده است. چرا که در صورت آشنایی با تکنیک ها و به طور کلی فضا صادرات، می توان شاهد بهترین بهره وری ها از این مسیر بود. آشنایی و تسلط بر موضوعات مختلف از جمله مواردی است که می توان با توجه به آن نقش و جایگاه دریافت آموزش صادرات را به خوبی درک کرد. از جمله این موارد می توان به نمونه های ذیل اشاره کرد:

 

  • استراتژی صادرات محیط تجارت بین المللی
  • آیا شما آماده صادرات هستید؟
  • زنجیره ارزش جهانی
  • استراتژی تجارت برای صادرات
  • تحقیقات بازار
  • ایجاد یک طرح تجاری صادراتی
  • بسته بندی صادراتی
  • مدیریت کیفیت صادرات
  • توزیع محصولات خود
  • برقراری ارتباط با محصولات خود
  • افزایش معاملات صادرات علاقه مشتری
  • اینکوترمز
  • هزینه و قیمت گذاری
  • مهارت ارتباطی و مذاکره
  • جنبه قراردادی و حقوقی
  • اسناد صادرات
  • حمل و نقل بین المللی
  • تامین مالی صادرات و مدیریت منابع پرداخت
  • مدیریت جریان نقدی
  • مالکیت معنوی
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • تصمیم گیری در مورد منابع
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره سرمایه گذاری در بورس

از مشاوره سرمایه گذاری در بورس چه می دانید؟ در زمان های نه چندان دور، افراد مبلغی از درآمدشان را پس انداز می کردند تا برای روز مبادا سرمایه ای داشته باشند اما امروزه شیوه های سرمایه گذاری تغییر کرده است؛ علت این تغییر ساده است زیرا افراد متوجه شده اند پولی که در گردش باشد می تواند برای آن ها سود آور تر باشد در حالی که پول پس انداز شده در مدت زمان کوتاهی ارزش خود را از دست داده و فرد را با مشکل مواجه می کند.

 

برای سرمایه گذاری راه های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین و پر رونق ترین آن ها بورس است. از آن جا که بورس یکی از بهترین راه های کسب سود مالی محسوب می شود مشاوره سرمایه گذاری بورس اهمیت فراوانی دارد زیرا افراد صرف سرمایه گذاری کردن در بورس نمی توانند به سود برسند و لازم است که حتما فردی کار مشاوره در این حوزه را برای ایشان انجام دهد. در این بخش قصد داریم به شما گام به گام بیاموزیم که چگونه پول خود را در بورس سرمایه گذاری کرده تا به سود برسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

بررسی مهم ترین ظرفیت های آموزش لینکدین

آموزش تخصصی کار با لینکدین

از مهم ترین موضوعاتی که آموزش لینکدین به عنوان یک رسانه شغلی حرفه ای را به اولویت تبدیل می کند، امکان دریافت پیشنهادات کاری فوق العاده با مزایایی هیجان انگیز است.

آموزش لینکدین این ظرفیت را برای فرد ایجاد می کند تا از این شبکه به عنوان یک ابزار تحقیقاتی استفاده کند. داشتن یک حساب LinkedIn همچنین به این معنی است که شما می توانید از سایت برای تحقیق در مورد شرکت ها، مصاحبه کنندگان، استخدام کنندگان و مدیران استخدام استفاده کنید.

این قبل از ارسال درخواست و تحقیق در مورد افرادی که با شما مصاحبه می کنند و انجام تحقیقات مصاحبه مفید است. LinkedIn دارای یک تابلوی شغلی عالی است.

فرصت های جدیدی در سراسر سایت LinkedIn وجود دارد که ممکن است در تابلوهای کاریابی سنتی وجود نداشته باشد. با استفاده از LinkedIn می توانید مستقیماً برای نقش ها درخواست کنید، جستجوهای شغلی را ذخیره کنید.

می توانید مهارت و استعداد خود را به به کارفرمایان در یک محیط اجتماعی اثبات کنید. البته باید این نکته مهم را در نظر گرفت که اثبات این امر تنها در صورت آموزش لینکدین به صورت حرفه ای امکانپذیر است.

بگذارید دیگران شما را برای مهارت ها و کارهای گذشته خود تأیید کنند. هنگامی که دیگران شما را توصیه یا تأیید می کنند ، هرکسی که نمایه شما را ببیند می تواند این موارد را مشاهده کند و به شما نشان می دهد که متخصصان دیگری نیز برای داشتن مهارت های خاص از ادعاهای شما پشتیبانی می کنند.

این امر در برقراری ارتباط بسیار تاثیرگذار است. شما می توانید اعتبار خود را از طریق تاییدیه ها و توصیفاتی که LinkedIn اجازه می دهد مخاطبین شما در نمایه شما ببینند، ایجاد کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چه شخصی برای مشاوره seo سازمان شما مناسب تر است؟

الگوریتم بهینه سازی

وجود یک مشاور seo  متخصص و با تجربه در روند بهینه سازی سایت شما بسیار حیاتی است. اما وجود افراد مشاور نمامی تواند به شدت آسیب زننده باشد. شما با کمک مشاور seo  خبره می توانید به سرعت پیشنهادها و تصمیمات را به مرحله اجرا درآوردید و نگرانی شما نسبت به حالتی که مشاور سئو در کنار شما حضور ندارد بسیار کمتر خواهد بود. اولین نکته در انتخاب مشاور seo نمونه کارها و سوابق فعالیت او است. برای اطمینان از این موضوع می توانید با مدیران سایر شرکت ها در این زمینه تحقیق نمایید. پیش از شروع همکاری مطمئن شوید مشاور seo  انتخابی شما دارای رفتار مناسب با مشتریان و مخاطبان باشد. 

 


افزایش ترافیک وب سایت، هدف اصلی مشاوره سئو

یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت، افزایش ترافیک وب سایت است. با استراتژی های بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، یک وب سایت می تواند در بالاترین رتبه بندی از نظر موتورهای جستجوگر قرار گیرد. بیشتر از ۷۵ درصد از کلیک هایی که انجام می شود به صفحه اول گوگل تعلق دارد، بنابراین اگر شما قصد دارید وب سایت خود را از نظر اصول SEO و بهینه سازی کنید، شیوه هایی را نیاز دارید که وب سایت شما را در بالاترین رتبه سایت گوگل قرار دهد. در این خصوص می توانید از مشاوره سئو در شرکت آواتاج استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟

ادمین مخفف کلمه ADMINISTRATOR در انگلیسی و به معنای مدیر است. بنابراین می توان گفت ادمین وظیفه گرداندن و مدیریت یک پیج را بر عهده دارد. ادمین پیج وظایف مختلفی بر عهده دارد که گرچه ساده به نظر می رسد اما دارای پیچیدگی های خاصی است. در ادامه به چند مورد از وظایف ادمین اینستاگرام اشاره می کنیم.

تولید محتوا: تولید محتوا هنری است که ادمین باید داشته باشد. این که محتوا برای چه گروهی تولید می شود؟ سلیقه مخاطب چه سبک از محتوا را می پسندد؟ در میان سبک های مختلف تولید محتوا (کلیپ، متن، عکس و …) کدام مورد مناسب سلیقه مخاطب است؟ لحن محتوا چگونه باید باشد؟ پاسخ تمام این سوالات را ادمین می داند و بر همان اساس محتوا تولید می کند.
پاسخگویی دایرکت: در پیج های فروش کالا و خدمات یکی از مهم ترین بخش های پیج دایرکت است. ادمین اینستاگرام باید اطلاعات لازم و کافی برای پاسخگویی دایرکت را داشته باشد. نکته مهم برای پاسخگویی به دایرکت، سرعت عمل در جواب دهی (به ویژه در پیج هایی با دنبال کننده و مخاطب زیاد) است. این نکته را در نظر داشته باشید که همان طور که در فروش حضوری چنان چه دیر به سوالات مشتری پاسخ دهیم، مشتری را از دست می دهیم، در فروش مجازی نیز این اتفاق می افتد.
فعال نگاه داشتن پیج: پیج اینستاگرام باید هر روز فعال باشد و ادمین اینستاگرام باید به طورر دائم تولید محتوا کند. یکی از راه های فعال نگاه داشتن پیج گذاشتن استوری در طول روز است. به همین منظور به ادمین های محترم توصیه می کنیم تقویم محتوایی داشته و طبق آن دائم تولید محتوا کنند.
تسلط بر آمار پیج: اینستاگرام اپلیکیشنی است که هوشمندانه طراحی شده و سعی دارد تمام نیاز های کاربران خود را رفع کند. یکی از امکاناتی که اینستاگرام در اختیار ادمین اینستاگرام گذاشته، آمار بازدید و بازخورد افراد و مخاطبان است. ادمین باید بتواند این آمار را تحلیل کرده و به مرور با سلیقه مخاطب آشنا شود.
پاسخگویی در کامنت: ادمین ها علاوه بر پاسخگویی دایرکت باید بتوانند کامنت ها را نیز پاسخ دهند زیرا عده کثیری از افراد اطلاعات کالا و محصول را در کامنت می پرسند.
افزایش تعامل با کاربر: طبیعتا شما در پیج منتقدانی دارید که نظرات مخالف را با شما به اشتراک می گذارند. در چنین مواردی شما به عنوان ادمین اینستاگرام باید به بهترین نحو پاسخ این کاربران را بدهید. سعی کنید اگر مخاطبی نارضایتی خود را به شما اعلام می کند به طور همدلانه مشکل را موشکافی کنید و در راستای حل آن بکوشید. مخاطب اگر تلاش شما را برای رفع نواقص ببیند بهتر اعتماد می کند.
افزایش کاربران: یکی از وظایف اصلی ادمین اینستاگرام، معرفی پیج به مخاطبان هدف بیشتر است که در اصطلاح به آن افزایش فالوور (دنبال کننده) می گویند. دنبال کنندگان باید کاربران واقعی و فعال باشند.
حذف کامنت های توهین آمیز: برخی از افراد در فضای مجازی متاسفانه خطوط قرمز را رد کرده و از الفاظ زشت و رکیک استفاده می کنند. وظیفه ادمین اینستاگرام حذف سریع کامنت های توهین آمیز است. این الفاظ سطح پیج شما را به شدت پائین می آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

آموزش صادرات حرفه ای گام به گام

آموزش صادرات به روسیه

آغاز صادرات حرفه ای با بررسی تمامی جوانب از جمله بازارهای رقیب، بررسی میزان خطا و همینطور در نظر داشتن نیاز بازارهای تقاضا صورت می گیرد. یکی از اصلی ترین مواضع در صادرات حرفه ای، بررسی بازارهای تقاضا است.

بررسی نیاز مشتریان و متقاضیان در بازارهای تقاضا از جمله اصول مهمی است که نمی توان از کنار آن به سادگی عبور کرد. شرکت ها و گروه های تجاری امروزه برای صادرات با چالش های بسیاری جدی از جمله تحریم ها و بخشی از محدودیت ها مواجه هستند.

تسلط بر استراتژی های هدفمند به منظور مدیریت و کنترل این چالش ها نکته بسیار مهمی است که توجه به آن می تواند برطرف کننده هر یک از محدودیت ها در حوزه تجارت باشد. این در حالی است که عدم آشنایی با این محدودیت ها در نوع خود می تواند بسیار حساس و خطرساز باشد.

اهمیت دریافت مشاوره و آموزش صادرات را می توان نه تنها در آشنایی با ترفند ها و استراتژی ها، بلکه در کنترل ریسک ها و چالش ها خلاصه کرد. انتخاب راه حل های هوشمند تجاری و برطرف سازی هر یک از مشکلات و موانع از دیگر مزایا مهم دریافت راهنمایی های تخصصی و حرفه ای در حوزه صادرات است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مهمترین امتیاز صادرات به روسیه چیست؟

اهمیت مشاوره صادرات به روسیه

مهمترین امتیاز صادرات به روسیه را می توان در مسیر های غیر دشوار و همچنین دسترسی آسان به منابع مالی پس از عقد معاملات محسوب نمود. امتیاز منحصر به فردی که عموما در هیچ یک از کشور های دیگر نمی توان شاهد آن بود.

بهره مندی از مشاوره صادرات این امکان را برای صادرکنندگان ایجاد می کند که از اهمیت صادرات و چگونگی کاهش ریسک های احتمالی مطلع شوند. همچنین آشنایی با بهترین پروسه زمانی جهت صادرات، موضوع مهم دیگری است که اهمیت مشاوره صادرات به روسیه را دو چندان می کند.

انتخاب یک زمان مناسب به منظور صادرات جهت جلوگیری از خطرات و احتمالات مختلف، نکته بسیار مهمی است که دریچه های زیان بخش بودن صادرات را مسدود خواهد کرد. مشاوره صادرات به روسیه امروزه جزء مهم ترین ترفند های اقتصادی جهت کنترل دامنه صادرات و افزایش بازار های تقاضا محسوب می گردد.

یکی دیگر از پارامتر های مهم در رابطه با اهمیت ارتباط با مشاور صادرات، کاهش مدت زمان حمل و نقل محصولات و کالاهای صادراتی تا رسیدن به دست خریداران است. کاهش مدت زمان حمل کالا به معنا افزایش بهره وری صادرات و کسب سریع تر درآمد از منبع صادرات است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی