۹ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

برای راه اندازی باشگاه مشتریان چه کنیم؟

طراحی باشگاه مشتریان

طراحی و راه اندازی این سامانه یکی از نقاط حساس در مباحث باشگاه مشتریان است. بدین صورت که تعریف مزیت های متقابل برای شرکت ها و نیز برای مشتری جهت ایجاد یک رابطه وفادار و سودمند دو طرفه میان آنها است. بر اساس طرح آماده شده، سناریوی باشگاه و تحلیل نوع مخاطب،ماژول های مختلفی قابل استفاده بوده و انتخاب این ابزارها ، یکی از مراحل راه اندازی باشگاه است که در صورتی که هوشمندانه انجام نشود می تواند حتی منجر به شکست کل پروژه گردد. معمولا وقتی ابزارهای ترکیبی برای عضویت و حضور در یک باشگاه استفاده می شوند، کاربران استقبال بیشتری می کنند. اهداف باشگاه می بایست به وضوح تعیین شود. البته هدف اصلی راه اندازی باشگاه، افزایش سود و سهم بازار است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

ترفندهای موفقیت در طراحی سایت

بهترین مشاور طراحی سایت فروشگاهی

یک مشاور طراحی سایت برای آن که به شما کمک کند تا سایت شما فروش بیشتری داشته باشد راهکارهایی دارد. در ادامه چند مورد از ترفند های مشاوره طراحی سایت را به شما آموزش می دهیم.

 

  • برای آن که طراحی سایت فروشگاهی شما موفق آمیز باشد، مشاور طراحی سایت ابتدا به کاربری سایت توجه می کند. هر سایت فروشگاهی بسته به این که چه خدمت یا کالایی ارائه می دهد باید طراحی شود.
  • نکته دومی که مشاور طراحی سایت به آن توجه می کند، توسعه سایت است. شما در جلسات مشاوره طراحی سایت باید چشم انداز کلی به مشاورتان ارائه دهید تا متناسب با نیاز و هدفتان، در طراحی سایت به شما کمک کند.
  • توجه به دریافت اینماد و سایر مجوز های لازم برای راه اندازی سایت فروشگاهی نکته ای است که یک مشاور طراحی سایت باید آن را با شما در میان بگذارد. البته اخذ این مجوز ها بر عهده خود صاحب کسب و کار است.
  • تحلیل کسب و کار، خدمت دیگری است که در جلسات مشاوره طراحی سایت عنوان می شود. یک مشاور طراحی سایت پس از تحلیل کسب و کار و فضای رقابتی به ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله سئو و تولید محتوا نیز می پردازد.
  • استفاده از سرورهای پر سرعت کار دیگری است که یک مشاور طراحی سایت باید انجام دهد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

راه اندازی باشگاه مشتریان چگونه منجر به افزایش فروش می شود؟

آموزش باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان از طریق ایجاد مزایایی برای مشتریان، آنها را به وفاداری سوق می دهد و با ایجاد گروه بندی مشتریان و ثبت اطلاعات گروه های مشابه و ایجاد برنامه های خاص تبلیغاتی، بستر رفع نیاز آن گروه را فراهم می آورد. از طریق اطلاعات درج شده در سیستم می توان برنامه مدونی برای آن گروه تنظیم نمود و با افزایش فروش، افزایش سودآوری سازمان را به همراه داشت. 

طراحی این سامانه یکی از مهم ترین اصول جذب مشتری در عصر جدید است. بدین منظور سازمان ها استراتژی های گوناگونی جهت وفادار سازی مشتریان تدوین و اجرا می نمایند که به منظور توسعه روابط با مشتریان و ایجاد مشارکت بیشتر با آنها است. همچنین افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفتار و علایق مشتریان از اهداف مهم طراحی باشگاه مشتریان است. 

مشاوره باشگاه مشتریان قطعا گامی موثر در اجرای موفق آن خواهد بود. پیش از عقد قرار داد و طراحی باشگاه سعی کنید از شرکت مورد نظر و سوابق کاری آنها اطلاعات لازم را استخراج نمایید. برای جلسه مشاوره اهداف مورد نظر خود را لیست کرده و سوالات خود را از مشاور بپرسید. 

آموزش اجرا و نحوه کار با سامانه یکی از ضروریات راه اندازی موفق باشگاه مشتریان است. بهتر است اپراتور این سیستم فردی با روابط عمومی بالا و تحصیلات مرتبط باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره تبلیغات به چه شکلی انجام می شود؟

مشاوره تبلیغاتی

مشاوره ساعتی : در مشاوره ساعتی، مشاور تبلیغات تنها وظیفه راهنمایی و پیشنهاد فرصت ها را در حوزه کسب و کار شما را بر عهده دارد. در این روش مشاوره تبلیغاتی فرصت بحث و بررسی عمیق مشکلات و تحلیل راه های پیشنهادی وجود ندارد. به همین علت مشاوره تبلیغاتی ساعتی تنها به کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها توصیه می شود و حداقل ۵ الی ۸ ساعت مشاوره جهت بررسی کسب و کار مورد نیاز خواهد بود.
 

مشاوره ماهانه یا سالانه (بلند مدت) : دوره های بلند مدت مشاوره تبلیغات معمولا در مدت زمان مشخص مثلا ۸ ساعت الی ۱۲ ساعت در ماه به مدت شش ماه تا یک سال انجام می شود. جلسات مشاوره با حضور مدیران شرکت و در محل از پیش تعیین شده برگزار می شود. در مشاوره تبلیغاتی بلند مدت، شخص مشاور نقش توصیه کننده، برنامه ریز و ناظر بر اجرای پروژه است و با تحلیل و شناخت موقعیت سازمان در بازار رقابتی توصیه های لازم جهت اجرای برنامه های تبلیغاتی را ارائه می نماید و بر اجرای برنامه ها نظارت کامل دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

چگونه یک سایت شرکتی طراحی کنیم؟

طراحی سایت فروشگاهی

در این جا به صورت مختصر شما را با مهمترین ویژگی سایت شرکتی آشنا می کنیم. به طور کلی مهم ترین ویژگی که یک سایت شرکتی باید داشته باشد، استاندارد بودن آن است که خود از فاکتورهای متعددی تشکیل شده است. در ادامه به چند ویژگی که یک سایت شرکتی استاندارد باید داشته باشد، اشاره ای خواهیم داشت.

 

  • سرعت بارگذاری بالا

سرعت آپلود شدن مطالب در سایت مهم است.

  • قابلیت توسعه

در جلسات مشاوره طراحی سایت معمولا این نکته مورد توجه قرار می گیرد که مدیران و صاحبان آن کسب و کار، چه آینده ای برای سایت پیش بینی می کنند و برای توسعه آن چه برنامه هایی دارند. بنابراین برای طراحی سایت باید از همان ابتدا یک چشم انداز کلی وجود داشته باشد.

  • ریسپانسیو بودن

یک مشاور طراحی سایت به ریسپانسیو بودن سایت توجه می کند. این قابلیت، به امکان نمایش سایت در دستگاه های مختلف مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و … مربوط می شود. از آن جا که افراد از طرق مختلف سایت را جست و جو می کنند پس لازم است که سایت شرکتی که می خواهید داشته باشید، حتما در تمام دستگاه ها قابلیت نمایش داشته باشد زیرا در صورتی که یک کاربر با یک دستگاه خاص نتواند به سایت شما وارد شود، به سراغ دیگر سایت های مربوطه خواهد رفت و عرصه برای رقیبان شما باز می شود.

  • قسمت تماس با ما

داشتن قسمت تماس با ما، در هر سایتی ضروری است زیرا علاوه بر آن که اعتماد مخاطبان هدف جلب می شود، امکان به وجود آمدن راهی برای ادامه ارتباط مخاطب با شرکت نیز فراهم می شود.

  • لینک به شبکه های اجتماعی شرکت

امروزه با گسترش فضای مجازی، فعالیت در این فضاها، می تواند به رشد و توسعه کسب و کار کمک کرده و از آن طریق افراد بیشتری را با کسب و کار شما آشنا کند. داشتن دایره گسترده ای از مخاطبان هدف، شما را به موفقیت در فضای رقابتی امروزه نزدیک تر خواهد کرد.

  • داشتن جذابیت های بصری

وقتی مخاطب وارد سایت می شود نباید چشم او از دیدن مطالب خشک خسته شود. در داشتن جذابیت های بصری استفاده از فیلم و عکس های مرتبط الزامی است و می تواند به افزایش تعامل مخاطب با سایت کمک کند. استفاده از رنگ های مناسب در سایت به نحوی که چشم را به دیدن ادامه مطالب ترغیب کند، شما را به موفقیت و جذب مخاطب نزدیک می کند. در مشاوره طراحی سایت، متخصص مربوطه شما را بیشتر با جزئیات آشنا خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

۸ ویژگی منتور صادرات حرفه ای برای موفقیت در بازارهای جهانی

بهترین منتور صادرات

کسانی که به عنوان منتور صادرات نقشی ویژه را در کنترل و مدیریت چگونگی صادرات و تجارت ایفا می کنند، دارای مشخصاتی مشترک هستند. وجود این مشخصات در منتورینگ ها، باعث تحول کسب و کار و قدم برداشتن در مسیری متفاوت می گردد.

  • تطبیق پذیری

صادرکنندگان موفق می توانند در جهان سرمایه گذاری کنند و به سرعت با تغییر محیط خود سازگار شوند. این ویژگی است که پس از بهره مندی از مشاوره های حرفه ای توسط منتور صادرات به آن دست می یابند. با مطالعه فرهنگ، نگرش و چشم انداز تجاری در بازارهای بین المللی به سادگی امکانپذیر می گردد.

 

  • کنجکاوی

کنجکاوی یکی دیگر از اصلی ترین و در عین حال مهم ترین ویژگی هایی است که منتور صادرات با استفاده از آن، فرصت هایی کاملا ملموس را در اختیار صادرکنندگان قرار می دهد. شناسایی نقاط ضعف و قدرت در بازارهای جهانی با استفاده از حس کنجکاوی امکانپذیر است. این امر در نهایت باعث موفقیت کسب و کار می گردد.

  • انعطاف پذیری

صادرکنندگان موفق می توانند تمرکز خود را برای تقویت روابط تجاری موثر در مقابله با موانع پیش بینی نشده و دستیابی به فرصت های جدید افزایش دهند. چرا که دریافت استراتژی های مقابله با شکست ها یا حتی موانع، از جمله موضوعاتی است که منتور صادرات به اشتراک گذاری مداوم آن با صادرکنندگان می پردازد.

  • اعتماد به نفس

برخوداری از اعتماد به نفس بالا و یا اعتماد به نفس قابل قبول، از دیگر موضوعاتی است که در عین سادگی، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. صادرکنندگان در مواجهه با دیگر شرکا تجاری خود، باید از اعتماد به نفس خوبی برخوردار باشند. این اصل، سند موفقیت آن ها در تجارت به شمار می رود.

 

  • ساده سازی

ساده سازی مسائل و مشکلات پیچیده قطعا به عنوان یک ویژگی های ضروری در منتور صادرات به شمار می رود. این مهارت بسیار ارزشمند بوده و نتایجی متفاوت را به همراه خواهد داشت.

  • هوش اجتماعی و عاطفی

برخورداری از هوش اجتماعی و عاطفی برای موفقیت در بازار های جهانی امروز بسیار مهم است. آشنایی با هنجارها و ناهنجاری های ملموس فرهنگی، اقتصادی و تجاری در کشور های هدف، از جمله نکاتی است که باعث حذف یا کاهش چالش ها و موانع می گردد.

  • استقامت

پشتکار و پافشاری بر چالش های مکرر در گسترش تجارت ضروری است. همانند سایر فعالیتهای تجاری، صادرات نیز مستلزم عزم راسخ، استقامت و پایداری است، به ویژه هنگام مواجهه با عوارض یا چالشهای خاص صادرات جهانی که می تواند در نوع خود بسیار حساس باشد. منتور صادرات در صورت برخورداری از این ویژگی، شرایط انتقال آن را به بهترین شکل ممکن به صادرکنندگان و تیم صادرات فراهم می کند.

  • رهبری

صادرکنندگان موفق، صرف نظر از موقعیت، پیشینه خود در پرورش بهترین افراد مهارت دارند. اگر مطمئن نیستید که مهارت رهبری شما چقدر قوی است، از همکاران سابق خود که احتمال صداقت آنها بیشتر از کسانی است که در حال حاضر با آنها کار می کنید، در این باره سوالاتی را بپرسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

نکات قابل توجه برای مدیران در جلسات مشاور CRM

یاز نیست از همه پرسنل خود نظر خواهی کنید: برخی از مدیران به اشتباه در مورد همه مسائل از کارمندان خود نظر خواهی کرده و آنان را در تصمیم گیری‌هایی مانند مدیریت ارتباط با مشتریان درگیر می‌کنند در حالی که چنین کاری باعث برداشته شدن تمرکز کارمند از کاری که در حال انجام آن است می‌شود؛ به شما توصیه می‌کنیم هنگامی که با یک مشاور CRM قرار کاری دارید صرفاً افراد تاثیر گذار و در نقش تصمیم گیرنده را در این جلسات همراه خود ببرید.
دید صحیحی از وضعیت موجود داشته باشید: هر چه قدر که مشاور شما فرد حرفه‌ای و خبره‌ای باشد تا زمانی که شما نتوانید دید درستی از وضعیت فعلی سازمان خود به ایشان بدهید، جلسات مشاوره بی فایده است. هر مدیری که نگران کسب و کار خود باشد با جست و جوی فراوان سعی در انتخاب یک مشاور CRM با تجربه می‌کند اما اگر قبل از جلسه مشاوره اولویت‌های سازمانی مشخص نباشد و دید صحیحی از وضع فعلی وجود نداشته باشد عملاً جلسات مشاوره بی فایده خواهد بود.
به یک فرد متخصص مراجعه کنید: امروزه تعداد مشاوران در حوزه‌های گوناگون مدیریتی بسیار زیاد شده به نحوی که تشخیص بهترین آن‌ها کاری دشوار است. از طرفی بسیاری از افرادی که حتی چند سال سابقه کاری دارند خود را به عنوان مشاور در آن حوزه معرفی می‌کنند در حالی که چنین کاری صحیح نیست و باعث گمراهی مدیران می‌شود. یک مشاور CRM سال‌ها در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری فعالیت کاری مرتبط داشته و رزومه درخشانی دارد؛ هر مشاور مدیریتی را نمی‌تواند در زمینه CRM نیز خبره دانست.
مشاوری را برگزینید که برای انتخاب شرکت نرم افزار CRM به شما کمک کند. مشاور CRM معمولاً با شرکت‌های نرم افزار CRM آشنایی داشته و می‌تواند به شما در انتخاب بهترین شرکت کمک کند. بهترین گزینه برای مشورت در این خصوص همان مشاور شما است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مهم ترین اهداف آموزش فیس بوک چیست؟

مزایای آموزش فیس بوک

آموزش فیس بوک به زبان ساده یک نتیجه فوق العاده مهم را برای کاربران یا متقاضیان فعالیت در این بستر شرح می دهد و آن چیزی جز ضرورت استفاده صحیح و هدفمند از فیس بوک به عنوان یک ابزار تبلیغاتی حرفه ای و تاثیرگذار نیست. از جمله سرفصل های مهمی که در آموزش فیس بوک به شکل ویژه مورد بررسی قرار می گیرد، عبارت اند از:

 

  • متمرکز کردن اطلاعات

صفحات فیس بوک یک روش واقعا عالی برای متمرکز کردن اطلاعات و همچنین تعامل با مشتری شما در قالب یک به یک است. برخلاف سیستم عامل های سریعتر مانند توییتر، یا تصویر محور مانند اینستاگرام، فیس بوک به شما فضا می دهد تا بتوانید یک پلتفرم تعاملی طولانی مدت تر ایجاد کنید که در آن شما یا کارمندان رسانه های اجتماعی خود واقعاً می توانید با مشتری خود درگیر شوید.

 

  • کانال کارآمد ارتباطات

اگر شرکت شما ریشه در این نوع تعاملات یک به یک با مشتری دارد، یک راه عالی برای فعال نگه داشتن پایگاه خود این است که پست ها را در بالای جدول زمانی خود قرار دهید. اغلب اوقات، مشتریان برای جستجوی اطلاعات، به منظور ارزیابی موضع شرکت شما در مورد یک موضوع خاص، یا به دلیل اینکه آنها علاقه دارند به طور کلی درباره شرکت شما بیشتر بدانند، به طور دسته جمعی به صفحه فیس بوک شما مراجعه می کنند. یک پستِ “پین شده” می تواند نیازهای زیادی را فراهم کند، از سوالات متداول گرفته تا مسائل در زمان واقعی، اما شاید بیشترین کاربرد آن این باشد که به عنوان یک کانال متمرکز برای برقراری ارتباط مورد استفاده مخاطب قرار می گیرد.

 

  • تحقیقات آنی

فیس بوک صفحه ارزیابی قابلیت های تحلیلی قوی را برای هر دو پست های مختلف فراهم می کند. فیس بوک اطلاعات بازدیدکنندگان صفحه شما را جمع آوری می کند تا بتوانید درک بهتری از اطلاعات “دموگرافیکی” که مورد نیاز است را بدست آورید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی

مشاوره تبلیغات در اصفهان

مشاوره تبلیغات در اصفهان

مشاوره تبلیغات در اصفهان یک مرکز تخصصی است که به کسب و کارها کمک می‌کند تبلیغات موثر خود را با تکیه بر بهترین استراتژی های بازار، انجام دهند. یک مشاور تبلیغات، فردی است که با تکیه بر همکاری در تیم تبلیغاتی، با مشتری خود یگ جلسه برگزار می ‌کند و پیرامون مسائل تبلیغاتی مناسب با مدل کسب و کار، مطالبی را عنوان می نماید. مشاور تبلیغاتی در نگاه اول به برنامه ریزی و استراتژی های مناسب برای تبلیغات فکر می کند.


مشاوران تبلیغاتی حرفه ای، افرادی هستند که استراتژی های بازاریابی موثر را در قالب های مختلف تنظیم می کنند. انواع شیوه های تبلیغات چاپی، تبلیغات در رسانه های دیجیتال و تبلیغات آنلاین، در این استراتژی ها به خوبی جایگذاری می شوند. شرکت هایی که در حوزه مشاوره تبلیغات در اصفهان فعالیت می‌ کنند، یک تیم تخصصی در قالب آژانس های تبلیغاتی هستند؛ ممکن است به طور مستقل فعالیت کنند و حتی می توانند در قالب مشاور تبلیغاتی در اصفهان، با یکی از آژانس های بزرگ تبلیغاتی قرارداد همکاری ببندند.


تمام کارمندان شرکت های تبلیغاتی به نوعی زیر مجموعه خدمات مشاوره تبلیغات در اصفهان محسوب می شوند. از آژانس های کوچک گرفته تا شرکت ‌های بزرگ، همگی به کسب و کارها کمک می کنند تا محصولات و خدمات خود را بهتر معرفی کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا شیخ بهائی