مشاوره تبلیغاتی

مشاوره ساعتی : در مشاوره ساعتی، مشاور تبلیغات تنها وظیفه راهنمایی و پیشنهاد فرصت ها را در حوزه کسب و کار شما را بر عهده دارد. در این روش مشاوره تبلیغاتی فرصت بحث و بررسی عمیق مشکلات و تحلیل راه های پیشنهادی وجود ندارد. به همین علت مشاوره تبلیغاتی ساعتی تنها به کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها توصیه می شود و حداقل ۵ الی ۸ ساعت مشاوره جهت بررسی کسب و کار مورد نیاز خواهد بود.
 

مشاوره ماهانه یا سالانه (بلند مدت) : دوره های بلند مدت مشاوره تبلیغات معمولا در مدت زمان مشخص مثلا ۸ ساعت الی ۱۲ ساعت در ماه به مدت شش ماه تا یک سال انجام می شود. جلسات مشاوره با حضور مدیران شرکت و در محل از پیش تعیین شده برگزار می شود. در مشاوره تبلیغاتی بلند مدت، شخص مشاور نقش توصیه کننده، برنامه ریز و ناظر بر اجرای پروژه است و با تحلیل و شناخت موقعیت سازمان در بازار رقابتی توصیه های لازم جهت اجرای برنامه های تبلیغاتی را ارائه می نماید و بر اجرای برنامه ها نظارت کامل دارد.