مشاور بازاریابی در اصفهان

برای آشنایی با فرآیند ۵ مرحله ای بازاریابی با ما همراه باشید…

 

گام اول: گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن ها در مورد مسائل و مشکلات سازمان و پاسخ هر یک از مسائل

گام دوم: انجام تحقیقات بازاریابی، فرایند بخش بندی بازار، هدف گیری و موضع یابی بر اساس اطلاعات بدست آمده در گام قبل.

گام سوم: تهیه و تدوین آمیخته بازاریابی برای بخش های مورد نظر. آمیخته بازاریابی از محصول، قیمت، شبکه توزیع و ترویج تشکیل شده است.

در گام چهارم استراتژی های تدوین شده با تشکیل تیم هایی با وظایف مختلف و تدوین ساختار مناسب، پیاده سازی می شوند.

گام پنجم: در گام پنجم فرآیند بازاریابی را از ابتدا مورد کنترل و ارزیابی قرار می دهیم و موارد اصلاحی را در دل فرآیند اعمال می کنیم.

 

راهکارهای بهبود بازاریابی و افزایش فروش در سازمان ها
 

  • بازسازی برند
  • ایجاد کسب و کار انلاین
  • استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • بهینه سازی سایت
  • ایمیل مارکتینگ
  • انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب و مرتبط
  • پیشبرد فروش
  • تدوین برنامه های بازاریابی محتوا

 

اموزش بازاریابی و جدیدترین تکنیک های موثر در بازاریابی محصولات و خدمات

 

محمدرضا شیخ بهائی | مشاور بازاریابی در اصفهان