برای آشنایی با فرآیند ۵ مرحله ای بازاریابی با ما همراه باشید…
گام اول: گردآوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن ها در مورد مسائل و مشکلات سازمان و پاسخ هر یک از مسائل
گام دوم: انجام تحقیقات بازاریابی، فرایند بخش بندی بازار، هدف گیری و موضع یابی بر اساس اطلاعات بدست آمده در گام قبل.
گام سوم: تهیه و تدوین آمیخته بازاریابی برای بخش های مورد نظر. آمیخته بازاریابی از محصول، قیمت، شبکه توزیع و ترویج تشکیل شده است.
در گام چهارم استراتژی های تدوین شده با تشکیل تیم هایی با وظایف مختلف و تدوین ساختار مناسب، پیاده سازی می شوند.
گام پنجم: در گام پنجم فرآیند بازاریابی را از ابتدا مورد کنترل و ارزیابی قرار می دهیم و موارد اصلاحی را در دل فرآیند اعمال می کنیم.
راهکارهای بهبود بازاریابی و افزایش فروش در سازمان ها
- بازسازی برند
- ایجاد کسب و کار انلاین
- استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی
- بهینه سازی سایت
- ایمیل مارکتینگ
- انتخاب شعار تبلیغاتی مناسب و مرتبط
- پیشبرد فروش
- تدوین برنامه های بازاریابی محتوا
اموزش بازاریابی و جدیدترین تکنیک های موثر در بازاریابی محصولات و خدمات
محمدرضا شیخ بهائی | مشاور بازاریابی در اصفهان