خدمات مشاوره تبلیغاتی

 

هدف نهایی تبلیغات افزایش آگاهی مخاطبان پیرامون یک محصول، خدمت و یا برند است. همه سازمان ها پس از انجام تبلیغات به دنبال افزایش سود، شهرت برند و تشویق مشتری برای خرید بیشتر هستند. مشاور تبلیغات در سازمان وظیفه برنامه ریزی و انتخاب بهترین محتوای تبلیغاتی و کانال تبلیغاتی را بر عهده دارد. 

 

اهداف تبلیغات و استخدام مشاور تبلیغاتی در سازمان ها

  • ایجاد تقاضا
  • معرفی محصول
  • ارائه قیمت فروش محصول
  • افزایش شناخت برند
  • اطلاع رسانی از محصول جدید
  • ایجاد اعتماد از برند
  • افزایش سهم بازار
  • افزایش نرخ استفاده از محصول
  • توسعه بازار
  • دستیابی به فضای جدید رقابتی

 

آماری از نتایج تبلیغات

نتایج تحقیقات نشان می دهد ترکیبی از کانال های تبلیغاتی به صورت موثر تری می تواند در موفقیت سازمان اثرگذار باشد و حضور مشاور تبلیغاتی خبره در سازمان ها به صورت موثرتری نتایج را بهبود می بخشند.

 

  • بیش از ۶۵ درصد سازمان ها با استفاده از ترکیب کانال های تبلیغاتی نرخ بازگشت سرمایه خود را بهبود داده اند.
  • تنها ۷ درصد از شرکت ها با بهره گیری از یک کانال تبلیغاتی توانستند نرخ بازگشت سرمایه بهتری کسب کنند.
  • حدود ۳ درصد سازمان ها در دو حالت فوق نتیجه یکسانی در نرخ بازگشت سرمایه کسب کردند.
  • ۲۵ درصد شرکت ها از تاثیر تبلیغات بر نرخ بازگشت سرمایه سازمان شان بی اطلاع هستند.