بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

 

  • ترافیک وب سایت : ابزارهای دیجیتال مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم می کند که تعداد دقیق بازدید کنندگان وب سایت خود را در هر لحظه مشاهده و تحلیل نمایید. همچنین کانال ورود مخاطب به سایت، نوع دستگاه و سیستم عامل ورودی مشخص خواهد بود. این ابزارها به کسب و کار کمک می کند تا زمان و سرمایه را طبق بازده کانال های ورودی تقسیم بندی و اولویت بندی کنند. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانید با مشاهده الگوهای رفتاری مشتری ، تصمیم اگاهانه تری در مورد استراتژی های کسب و کارتان بگیرید.
  • عملکرد محتوا و جذب مشتری : فرض کنید محتوایی برای دانلود در وب سایت شما قرار گرفته است. شما با کمک ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می توانید به آماری از جمله تعداد افرادی که از این صفحه بازدید کردند، تعداد افرادی که فایل را دانلود کردند، افرادی که در ارتباط با این فایل با شما تماس گرفتند و افرادی که از طریق مشاهده این فایل اقدام به خرید محصول یا خدمات شما نموده اند ، دسترسی داشته باشید.
  • مدلسازی تخصیص : یک مشاور دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارهای مناسب می تواند اطلاعات فروش و کسب و کار را به صورت هدفمند در جهت تدوین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ به کار بگیرد. اگر شما تحلیل درستی از سفر مشتری در فرآیند خرید داشته باشید می توانید در جهت بهبود رشد کسب و کارتان گام بردارید.