اهداف آموزش فیس بوک

اگر شرکت شما ریشه در این نوع تعاملات یک به یک با مشتری دارد، یک راه عالی برای فعال نگه داشتن پایگاه خود این است که پست ها را در بالای جدول زمانی خود قرار دهید. اغلب اوقات، مشتریان برای جستجوی اطلاعات، به منظور ارزیابی موضع شرکت شما در مورد یک موضوع خاص، یا به دلیل اینکه آنها علاقه دارند به طور کلی درباره شرکت شما بیشتر بدانند، به طور دسته جمعی به صفحه فیس بوک شما مراجعه می کنند. یک پستِ “پین شده” می تواند نیازهای زیادی را فراهم کند، از سوالات متداول گرفته تا مسائل در زمان واقعی، اما شاید بیشترین کاربرد آن این باشد که به عنوان یک کانال متمرکز برای برقراری ارتباط مورد استفاده مخاطب قرار می گیرد.

https://sheikhbahaei.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%81%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d9%88%da%a9/