راه اندازی باشگاه مشتریان

 

می توان گفت راه اندازی باشگاه مشتریان یک سرمایه گذاری سودآور است. هزینه نگهداری یک مشتری وفادار ۵ برابر کمتر از هزینه جذب یک مشتری جدید است و مشتریان وفادار تا ۲۰ درصد بیشتر از سایر مشتریان از شما خرید می‌کنند. قانون ۲۰-۸۰ را بخاطر داشته باشید که می‌گوید: ۸۰ درصد فروش شما توسط ۲۰ درصد از مشتریانتان انجام می‌شود.

 

راه اندازی باشگاه مشتریان هزینه های تبلیغات کسب و کار شما را به شدت کاهش می دهد. همچنین هزینه های نیروی انسانی که پیش از این صرف کارهای ارسال ایمیل، ثبت تخفیف ها، نظرسنجی از مشتریان و ارتباط با آنها از طریق شبکه های اجتماعی می شد اکنون بر عهده سامانه باشگاه مشتریان است. همچنین استفاده از سرویس‌های باشگاه مشتریان که بصورت ابری ارائه می‌شود، امنیت اطلاعات شما را تضمین می‌کند، همیشه و همه جا در دسترس است و از سرعت بالایی برخوردار است.