آموزش طراحی سایت

  • یادگیری HTML : HTML یک زبان برنامه نویسی محسوب نمی شود بلکه یک زبان نشانه گذاری است که شما می توانید پاراگراف ها، جداول، تصاویر و … را به کمک آن به مرورگر بفهمانید. اما شما تنها با یادگیری HTML نمی توانید سایت خود را راه اندازی کنید چرا که هر وب سایت از مجموعه چند زبان برنامه نویسی طراحی شده است. شما با یادگیری HTML تنها می توانید تگ ها و کارکرد آنها را ببینید.
  • در گام بعدی از مراحل آموزش طراحی سایت لازم است با CSS آشنا شوید. در CSS شما با روش های مختلفی آشنا می شوید که تگ های موجود در HTML  را در استایل های متفاوت به نمایش در می آوردید. در آخر شما با یادگیری تمام استایل ها ، می توانید ظاهر سایت خود را به صورت کامل پیاده سازی کنید. 
  • در گام سوم از آموزش طراحی سایت Javascript  به شما پیشنهاد می شود. با استفاده از Javascript کلیه تعاملات بازدید کننده با سایت را مدیریت خواهید کرد. برای افرادی که زمینه ای در طراحی سایت و آشنایی با زبان های برنامه نویسی ندارند این زبان کمی پیچیده و دشوار به نظر می رسد. 
  • پس از جاوا اسکریپت نوبت به JQuery می رسد که کتابخانه ای است که به زبان Javascript نوشته شده و با استفاده از آن می توانید راحت تر کد نویسی کنید و یادگیری آن ضروری است ، JQuery از قواعدی پیروی می کند که یادگیری آن بسیار ساده است و ضرورت یادگیری آن به این دلیل است که با استفاده از آن سرعت برنامه نویسی شما افزایش می یابد و استفاده از افکت ها و انیمیشن های پیشفرض موجود در آن طراحی های شما را جذاب تر و زیباتر می کند. می توان گفت با یادگیری آخرین گام از آموزش طراحی سایت می توانید وب سایت مناسب خود را با ظاهر و امکانات دلخواه طراحی و اجرا نمایید.