خدمات باشگاه مشتریان

 

  • هزینه نکردن برای مشتریانی با ارزش خرید پائین: برخی از صاحبان کسب و کارها تصور می کنند چون یک درصدی از مشتریان ارزش خرید زیادی برایشان نمی آفرینند هزینه کردن برای وفادار سازی آن ها کار اشتباهی تلقی می شود در حالی که هدف از راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان حتی برای چنین مشتریانی جذب و تشویق آن ها برای خرید بیشتر است.

 

  • نگرش تبلیغاتی داشتن به باشگاه: شما با راه اندازی سامانه کسب و کار خودتان در بلند مدت می توانید مشتریان جدید جذب کنید اما هدف از راه اندازی بیشتر به مشتریان فعلی باز می گردد. بنابراین این تصور که با راه اندازی باشگاه سیل عظیمی از مشتریان جدید به سوی کسب و کارتان را به کل کنار بگذارید.

علاقمندان می توانند همه جزئیات راه اندازی و مدیریت باشگاه مشتریان را در سایت محمدرضا شیخ بهائی مطالعه نمایند.