آموزش تبلیغات در اینستاگرام

 

یکی از ابزارهای مهم و مفید برای تبلیغات، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. شاید برای برخی، اینستاگرام تنها فضایی برای گذران وقت باشد اما برای صاحبان کسب و کار یک فرصت جذاب برای تبلیغات محسوب می شود. علت موثر بودن اینستاگرام در تبلیغات، تعداد کاربران بالا است زیرا روزانه افراد زیادی در اوقات فراغت خود، از اینستاگرام برای گذران وقت استفاده می کنند و فروشندگان می توانند از آن طریق محصول خود را بفروشند. البته فروش از طریق اینستاگرام چندان آسان نیست و نیازمند مطالعه ای در خصوص آموزش تبلیغات در اینستاگرام است. ما در این جا به صورت مختصر به آموزش تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت.

 

چگونه از اینستاگرام به بهترین نحو استفاده کنیم؟

 

راه های متعددی برای بهره گیری از اینستاگرام به عنوان یک فضای فروش وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

 

بیزینس اکانت بسازید: در قدم اول آموزش تبلیغات در اینستاگرام به شما توصیه می کنیم که پیجتان را کاری کنید (پیج تجاری یا بیزینس اکانت). اگر می خواهید مخاطب هدف به سرعت شما را پیدا کرده و با شما ارتباط برقرار کند لازم است که یک پیج کاری داشته باشید. البته تنها داشتن پیج کاری کافی نیست بلکه شما باید تمام اصول آن را نیز رعایت کنید به عنوان مثال گذاشتن عکس های شخصی هر چند که جذاب باشند اما در پیج کاری چندان عاقلانه نیست.


برای تبلیغات هزینه کنید: یکی دیگر از کارهایی که برای تبلیغات موفق در اینستاگرام باید انجام دهید، تبلیغ کار در پیج های پر بازدید است. اگرچه این کار پر هزینه به نظر می رسد اما می تواند به رشد کسب و کار شما کمک شایانی کند.


کلیپ های تبلیغاتی بسازید: کلیپ های تبلیغاتی باید کوتاه مفید و مختصر باشند و منظور را به مخاطب هدف برساند. هزینه این تبلیغات در پیج های پربازدید چندان زیاد نیست به عنوان مثال قیمتی در حدود ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ برای هر ۱۰۰۰ بازدید است. اگر می خواهید دیده شوید کلیپ تبلیغاتی را هوشمندانه بسازید.

 

نکته ای که در آموزش تبلیغات در اینستاگرام لازم می دانیم به شما خاطر نشان کنیم، اعتماد نکردن به فالورهای فیک است. برخی از افراد در اینستاگرام اقدام به فالور گیری توسط ربات می کنند که در ظاهر پیج را پر مخاطب و جذاب نشان دهد تا بتوانند توسط تبلیغات، پول زیادی به جیب بزنند. برای آن که فیک یا اصل بودن فالورها را متوجه شوید به میزان تعامل افراد با پیج توجه داشته باشید.