مزایای مشاوره فرانچایز

فرانچایز نیز مانند هر مدل قرارداد کسب و کار دیگری، دارای مزایا و معایبی است که باید آن ها را دانسته و آگاهانه در مورد آن اقدام کنید. در این زمینه حتما نیازمند یک مشاور فرانچایز هستید تا مزایا و معایب را آن را با توجه به حق انحصار و شرایط دیگر بررسی کرده و به شما در بستن یا نبستن قرارداد، مشاوره فرانچایز بدهد. اما پیش از مشورت گرفتن از مشاور فرانچایز اطلاعات کلی در مورد مزایا و معایب آن به شما ارائه می دهیم.

 

مزایای فرانچایز برای فردی که نمایندگی می گیرد:
 

  • برند سازی از پیش صورت گرفته در نتیجه نیاز به هزینه کردن برای فرانچایز نیست.
  • بازار از پیش آماده برای دریافت محصول است و هزینه ای برای استراتژی های ورود به بازار نباید خرج کرد.
  • شرکت فرانچایز گیرنده نیاز به هزینه برای تبلیغات ندارد زیرا همه تبلیغات از پیش صورت گرفته است.
     

 

معایب فرانچایز برای فردی که نمایندگی می گیرد:
 

  • برای کسانی که اهل ارائه ایده های نو و ناب هستند فرانچایز پیشنهاد چندان مناسبی محسوب نمی شود زیرا خلاقیت در آن نقشی ندارد.
  • سود فرانچایز باید در میان دو شریک تجاری تقسیم شود.
  • هر آسیبی که فرانچایز دهنده ببیند خطرش متوجه کسب و کار فرانچایز گیرنده نیز می شود.
  • با وجود تمام این معایب و مزایا روزانه افراد زیادی به مراکز مشاوره فرانچایز مراجعه می کنند و در این زمینه از ما مشاوره می گیرند. اگر شما هم قصد اخذ نمایندگی را دارید حتما از یک مشاور فرانچایز در اصفهان یا تهران استفاده کنید. تعرفه مشاوره فرانچایز را می توانیم از مراکز مشاوره های مدیریتی بگیرید.