خدمات مشاوره طراحی سایت

به هیچ عنوان نمی توان برای قیمت طراحی سایت و هزینه مشاوره طراحی سایت معیار و ملاک کلی ارائه کرد. بلکه هزینه طراحی سایت بر اساس ویزگی ها و امکانات سایت و حتی تولید محتوا و کارهای گرافیکی قیمت گذاری می شود. تعرفه خدمات مشاوره طراحی سایت نیز بر اساس تجربه و تخصص مشاور و توافق طرفیت تعیین می شود. می توان گفت بسته به نوع قرارداد که فرآیند طراحی سایت با چه زبان برنامه نویسی و چه پلتفرمی باشد هزینه طراحی سایت متفاوت خواهد بود. 

 

طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سایت اختصاصی تمامی کدنویسی ها توسط تیم برنامه نویسی مجموعه انجام می شود و با توجه به نیازسنجی های پروژه معمولا همه انتظارات مدیران کسب و کار برآورده خواهد شد. اگر خواسته ها و انتظارات ویژه ای از وب سایت خود دارید پیشنهاد ما طراحی اختصاصی وب سایت خواهد بود. البته هزینه طراحی اختصاصی سایت به مراتب بیشتر از پلتفرم های آماده وردپرس و اپن کارت و … است. خدمات مشاوره طراحی سایت شامل ارائه انواع امکانات و تعرفه های وب سایت های اختصاصی، فروشگاهی و قالب آماده است تا مدیران کسب و کار بر اساس نوع نیاز و کاربری خود بهترین و مناسب ترین طراحی سایت را انتخاب نمایند. 

 

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

اگر تا به حال از فروشگاه های آنلاین خرید کرده باشید متوجه تفاوت های فنی و ظاهری این نوع از سایت ها نسبت به سایت های محتوا محور شده اید. فروش اینترنتی برای همه کسب و کارها می تواند مزیت آفرین باشد و تاثیر سئو در فرآیند بهینه سازی رتبه گوگل می تواند به طور مستقیم شما را به فروش و سودآوری بیشتر نزدیک کند.