آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

مشاور دیجیتال مارکتینگ یا دیجیتال مارکترها افرادی هستند که با توجه به بودجه و هدف سازمان برای دستیابی به اهداف سازمانی و جذب مشتری و افزایش فروش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنند. مدیر دیجیتال مارکتینگ با ارزیابی شاخص های کلیدی عملکرد، کمپین بازاریابی دیجیتال را به سمت بهترین نتیجه هدایت می نماید. در یک استارتاپ یا شرکت کوچک همه این مسئولیت ها بر عهده دیجیتال مارکتر است اما در سازمان بزرگتر مشاور دیجیتال مارکتینگ، مدیر دیجیتال مارکتینگ و کارمندان بخش بازاریابی دیجیتال به صورت مجزا فعالیت می کنند و هر کدام بخشی از وظایف را عهده دار هستند.