بهترین منتور بازاریابی

 

در جدید اصول علم اقتصاد، بیان شده که نیروی کار جدید صرفاً نباید به سختی کار کند، بلکه انتخاب روش های هوشمندانه برای کار کردن است که می تواند نتیجه ای متفاوت را رقم بزند. مربیان حرفه ای با ارائه مشاوره هایی تخصصی در این مسیر به افراد کمک می کنند.

آنها ایده ها، افکار و بینش هایی را ارائه می دهند که شما را قادر می سازد فراتر از حوزه دید خود را ببینید. مدرسان بازاریابی با بالا بردن توانایی تفکر، افق های دید شما را تغییر می دهند. به نوعی می توان گفت که یک مجموعه در صورت انتخاب Mentoring به سادگی از سایر مجموعه های مشابه پیشی خواهد گرفت.

منتور بازاریابی حامی شما است و این البته به شرط عدم سوء استفاده از فرصت ها، ظرفیت ها و دانشی است که در اختیار شما قرار گرفته است. چرا که در این صورت دیگر قادر نخواهید بود تا از این مجموعه عظیم دانش ها بهره مند گردید.

رسیدن به مرحله مشاهده تغییراتی ملموس در نتایج و دیدن رشد واقعی مجموعه یا حتی رشد فردی در تجارت، می تواند زمانی اتفاق بیفتد که از شخصی دیگری که قبلاً در زمینه شما موفق بوده و مایل است به رشد شما کمک کند، کمک بگیرید.

حتی فقط درخواست مشاوره از آن شخص نیز می تواند باعث صرفه جویی در هزینه ها و همینطور وقت شما گردد. موفق ترین مشاغل دارای یک وجه مشترک هستند، آنها مشاور یا مربی دارند. اما جستجوی مشاوره یا Mentoring می تواند ترسناک تر از حد تصور شما باشد.