مشاوره طراحی سایت

طراحی سایت یک کار تخصصی و حرفه ای محسوب می شود که نیاز به دانش و تجربه دارد که یک مشاور طراحی سایت آن را به مرور زمان کسب کرده است. معمولا مدیران کسب و کار ها آن قدر وقت اضافه ندارند که زمانی را برای گذراندن آموزش طراحی سایت بگذارند بنابراین برای آن که یک طراحی سایت حرفه ای داشته باشیم بهتر است آن را به مشاور طراحی سایت بسپاریم.

 

تعیین نوع سایت: سایت ها انواع مختلفی دارند که برای کاربردهای متنوعی طراحی می شوند؛ به عنوان مثال کار طراحی سایت برای یک فروشگاه با کار طراحی سایت برای یک رزرو آنلاین نوبت پزشکی تفاوت دارد. در اولین جلسه مشاوره طراحی سایت باید مشخص کنید که سایت برای چه منظوری طراحی می شود.

 

نظارت بر محتوا هایی که قرار است منتشر شود: در این مرحله، محتواهایی که قرار است در سایت نمایش داده شود، به دقت توسط مشاور طراحی سایت بررسی شده و برنامه ای منطقی برای انتشار آن ها نوشته می شود.

 

قالب سایت: از نظر تمام مشاورین طراحی سایت، محیط یک کسب و کار در واقع مانند محیط شرکت است که باید اِلمان هایی مطابق با کسب و کار داشته باشد تا مخاطب به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. استفاده از رنگ مناسب و لوگو حرفه ای که بیان گر کسب و کار در این مرحله صورت می گیرد.

 

برنامه نویسی سایت: در این مرحله برنامه نویسی سایت انجام می شود. کد نویسی یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت است که تیم مشاوره طراحی سایت آن را بر عهده می گیرند.

 

بارگزاری دیتاها در سایت: تیم مشاوره طراحی سایت پس از کد نویسی اقدام به بارگزاری اطلاعات اولیه سایت که با همراهی و مشورت صاحب کسب و کار طراحی و تصویب شده است می کند. در این مرحله اگر سایت با مشکلی مواجه شود، تیم مشاوره طراحی سایت آن را بررسی و رفع می کند.

 

باز نگری سایت توسط مدیر: در این مرحله سایت آماده تحویل مدیر شده و یک مدت زمانی برای کار کردن مدیر با سایت تعیین می شود این مرحله در واقع تست سایت نام دارد که در آن چنان چه تغییراتی مد نظر صاحب کسب و کار باشد، آن را به مشاور طراحی سایت انتقال داده تا در جلسه مشاوره طراحی سایت مطرح و اصلاح شود.

 

دوره آموزشی برای کار با سایت: در این دوره در صورتی که تمام اصلاحات مد نظر مدیر بر روی سایت اعمال شده باشد، نوبت به تحویل سایت می رسد. پیش از آن که سایت تحویل مدیر داده شود، مشاور طراحی سایت، که صفر تا صد کار طراحی سایت را بر عهده داشته است طی یک جلسه آموزشی تمام امکانات سایت را به مدیر آموزش داده و به رفع اشکال می پردازد. این دوره آموزشی برای آموزش طراحی سایت نبوده بلکه در آن به آموزش کار با سایت پرداخته می شود.