مشاوره ایمیل مارکتینگ

 

ایمیل مارکتینگ چیست؟

از زمان معرفی اینترنت به دنیا تا امروز، ایمیل به عنوان یکی از ابزارهای ضروری در کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته است. ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال، نقش موثری در پیش برد فروش و اهداف سازمانی ایفا می کند. ایمیل مارکتینگ نوعی از بازاریابی است که برای انتقال پیام از بستر ایمیل استفاده می کند. ترکیب ایمیل مارکتینگ با بازاریابی محتوایی می تواند به صورت اثربخش تری روی مخاطبان اثرگذار باشد. با تدوین استراتژی های مناسب در بازاریابی ایمیلی می توان نرخ تبدیل مخاطب با مشتری را افزایش داد.


به عبارت دیگر شما برای مشتریان بالقوه و بالفعل سازمان تان از طریق کمپین های ایمیل مارکتینگ ، پیام ارسال می کنید. اگر استراتژی های انتخابی شما موثر باشد می توانید نقش موثری در افزایش نرخ تبدیل و افزایش مشتریان وفادار کسب و کارتان داشته باشید.

 

چرا ایمیل مارکتینگ؟

 

زمانی را در نظر بگیرید که محصول یا خدمتی برای عرضه دارید، مخاطب تان را نیز شناسایی کرده اید. فقط مانده است انتخاب کنید چگونه پیام تان را به مخاطب برسانید؟ چگونه می توانید بعد از ارسال پیام مطمئن باشید که مخاطب پیام شما را دیده؟ واکنش مخاطب نسبت به پیام چه بوده؟ و هزاران سوال دیگر ……


ایمیل مارکتینگ روشی از بازاریابی دیجیتال است که می توان به وسیله آن پیام را به مخاطب رسانید و برآورد مناسبی از عملکرد و واکنش کمپین داشت. مشاهده و آنالیز بازخورد مخاطب نسبت به موفقیت و یا عدم موفقیت کمپین در سایر روش های بازاریابی بسیار دشوار و هزینه بر خواهد بود.

 

محمدرضا شیخ بهائی مشاور ایمیل مارکتینگ در اصفهان | 09131098875